Top blocs de receptes

dissabte, 31 de desembre de 2011

CREMA DE GAMBES

Aquesta crema fa molt que la faig. Vaig buscar la recepta per primera vegada al llibre de la Simone Ortega (1080 receptes) i després l'he anat fent a la meva manera. 
Proveu-la, és molt fina!! 
...i si teniu convidats......triomfareu!!!

INGREDIENTS (4 persones):
  • 1 porro mitjà
  • 1 patat mitjana
  • 400 grs de gambes pelades 
  • 2 cullerades soperes de tomàquest fregit casolà
  • 1 got de brou de peix
  • 1 polsim de pebre mòlt
  • 1 brick petit de nata líquida per cuinar
  • 1 xorret de vi blanc


ELABORACIÓ:
  1. Tallar el porro ben petit i sofregir-lo a foc lent.
  2. Quan el porro estigui ben fet tirarem un xorret de vi blanc, el tomàquet fregit, la patata trossejada  i  afegirem les gambes pelades. Ho deixarem coure durant uns 10 min. 
  3. A continuació, ho cobrirem amb un got de brou de peix. En una mitja hora aproximadament ja estarà cuit, ho retirarem del foc i ho triturarem amb la batedora.
  4. Una vegada triturat afegirem el polsim de pebre mòlt i la nata líquida.
  5. Ho tornarem a posar al foc durant uns 5 minuts i ho retirarem. Ja ho podem servir!!!


4 comentaris:

  1. Olga, vaig fer aquesta crema de gambes per Sant Esteve. L'Elena G. ens va donar la recepta i ens va dir que tu l'havies fet (tan fàcil i tan bona) pel curs de cuina. Va ser un encert fer-la perquè va agradar a tothom. Gràcies! Fa poc dies que segueixo el teu blog i m'encanta. Records!
    MARIA JOSEP

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pel teu comentari, Maria Josep!!! M'alegro que t'agradi el bloc i que ja hagis experimentat amb una recepta!!

    ResponElimina
  3. hola, olga!
    m'ha fet il·lusió descobrir el teu bloc, i volia agraïr-te que siguis seguidora del meu. amb el teu permís, t'afegeixo a la llista de blocs amics, per seguir visitant-te i aprenent coses noves.
    molta sort amb el bloc i fins aviat!

    ResponElimina
  4. I take pleasure in, lead to I discovered exactly what I was having a look for.

    You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you
    man. Have a great day. Bye

    Here is my homepage: organic search engine

    ResponElimina

Digue'm què opines!!!