"BOLLO CAMPERO" de Thermorecetas

Aquest "bollo" és molt fàcil de fer i ens pot servir per fer un sopar diferent; ho acompanyem amb una amanida i, ja està!!!! A sopar!!!

Aquesta és una recepta de Thermorecetas. Està pensada per a 4-6 persones, però....jo ho allargaria una mica més!!! Amb una ració petita en tenim prou!!

Aconsello que ho feu amb un motlle on el "bollo" no us quedi molt alt. Se us courà més bé (i no us passarà com a mi, que el vaig haver de tenir bastanta més estona al forn). 

INGREDIENTS(6 persones):
  • 180 grs de pernil salat en daus
  • 150 grs de bacon en daus
  • 50 grs de xoriço en daus
  • 4 ous
  • 200 grs d'oli de gira-sol
  • 300 grs de llet
  • 1 cullerada de sal
  • 500 grs de farina
  • 1 sobre de llevat Royal
ELABORACIÓ:
  1. Precalentar el forn a 180º
  2. Posar al got els ous, oli, llet i sal. Programar 2 minuts, 37º, velocitat 2.
  3. Incorporar la farina i el llevat. Barreja 1 minut, velocitat "espiga".
  4. Afegir el pernil, xoriço i bacon. Barrejar-ho amb l'espàtula.
  5. Preparar un motlle mitjà, untat amb mantega i empolvorat amb farina.
  6. Abocar la barreja al motlle, fornejar a 180º durant 30 minuts aproximadament. 

Comentaris

  1. Molt bona proposta, jo algún cop l´he fet també amb el motllo de plum cake, i per un berenar o sopar informal, una delicia.. petons i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Saps quan faig cakes salats d'aquests tipus??? Per a les revetlles!
    I agraden moltíssim.
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. M'agrada cuinar, fa poc que tinc la tmx. i hem pase el díes mirant blogs de cuina, he trobat el teu i hem quede, si vols pegarli una ulladeta al meu modest blog http://vileretaenlacuina.blogspot.com.es/
    seràs benvinguda.
    Salutacions.Yolanda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Yolanda!!!
      Jo estic igual que tu...fa poquet que tinc la Thmx i no paro de buscar, fullejar llibres, revistes....jejej....
      He fet un cop d'ull al teu blog!!! Què bonic!! M'ha agradat molt. Ja sóc seguidora teva!!!
      Una abraçada,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!