PINTXO DE PIQUILLO, OU DUR I ANXOVES DE TARRAGONA




Pintxo espectacular amb gust......exquisit. Us l'he de definir així!!!
La idea la vaig treure del llibre de receptes que tinc.

Aquest pintxo el vam preparar per un sopar d'aquest Nadal amb els amics Carlos i Maria José. 
De fet, les anxoves són de la mare de la M. José, que les prepara molt bé. Del port de Tarragona!!! 

INGREDIENTS (per ordre de muntatge)

  • Llesca de pa de barra una mica torrada (amb la torradora)
  • 1 pebrot del piquillo
  • 1 rodanxa d'ou dur
  • 2 anxoves
A sota podeu veure el procés.




Posem a escórrer els piquillos i les anxoves




Tallem els ous durs a rodanxes


Ja tenim el muntatge fet!!!

Comentaris

  1. Olga, amb pintxos així segur que ens cuidarem. L'estri de tallar els ous jo tinc el mateix i va molt bé. Bon cap de setmana guapa,
    nani

    ResponElimina
    Respostes

    1. Bon cap de setmana, Nani!!!
      Ens hem de cuidar, Nani....ens hem de cuidar!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  2. Molt bon pintxo Olga. M'agrada per la combinacio dels aliments i per el color que te, el fa molt capritxos.

    Una abraçada, Agusti Cangrejo Grande

    ResponElimina
    Respostes
    1. Està molt bo!!! És que m'agraden tant els piquillos........
      Petons,
      Olga

      Elimina
  3. Una recepta que embla molt gustosa i bona per a un sopar informal o un aperitiu. Com va l'any? Petons.

    ResponElimina
    Respostes

    1. Cada vegada m'agraden més els sopars informals!!! Els dinars....formals, però els sopars, informals!!!
      De moment, l'any força bé. I tu?
      Bon cap de setmana,
      Olga

      Elimina
  4. pincho de festivo de categoria y bien bueno¡¡
    buen domingo
    peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mestre, tot un plaer rebre un comentari vostre!!!
      Sí, Miquel, és molt bo!!! El toc de les anxoves casolanes conservades amb un bon oli d'oliva...no té preu!!
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  5. molt bona combinació d' ingredients.

    ResponElimina
    Respostes

    1. Doncs sí, em va sorprendre quan ho vaig provar!!! Queda molt bo i bonic!!! Va agradar als convidats!!!
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  6. Bonìssim!Ara mateix acabo de tafanejar-te el teu índex...sóc amfitriona dintre de 15 dies i vull quedar bé.;-D

    ResponElimina
    Respostes

    1. Encantada de que tafanegis!!! Tafaneja, tafaneja!!! jjajjajaaj!! Espero que trobis alguna recepta que sigui del teu gust ....i dels teus convidats!
      Petons,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!