TROBADA GANXETES 2013!!

El passat dissabte dia 26 d'octubre vaig poder gaudir de la meva segona trobada bloggera, la Ganxetes 2013

En aquesta, vaig poder "posar cara" a blocaires que segueixo i també, retrobar-em amb els que vaig conèixer a la primera trobada (Barcelona, 5 d'octubre, Mercat de Mercats). 
Entre una d'aquestes "coneixences" estava la Sandra, dels Fogons de la Bordeta!!! Tenia moltes ganes de conèixer-la!!! Ella és una mica la culpable de que em decidís a fer un bloc de cuina!!! Gràcies a la seva Recepta del 15 m'hi vaig animar!!! 

La gran amfitriona i organitzadora de la trobada va ser la Dolça del bloc " No tot són postres a la cuina" i, des d' aquí, la meva gran felicitació!!!! També, com no, a l'Starbase.....és una màquina!!! Ens van preparar tota una gran diada que ens serà difícil d'oblidar. 


Vam fer una mica de tot.......... 



1a PARADA



Visita a la Cooperativa COSELVA de La Selva del Camp i a la seva agrobotiga. Tot i que no havia començat la campanya de l'oli vam fer un breu recorregut per la cooperativa. 

  

 2a PARADA

Com anàvem molt bé de temps, vam fer una visita a la Fira Medieval de la Selva de Camp. Vam poder fer alguna que altra compra gastronòmica......
 

 3a PARADA


En aquesta parada vaig descobrir el que és gaudir d'un bon vermut!!! Vam visitar VERMUTS MIRÓ, de Reus. Tot i ser dissabte , vam gaudir d'una gran classe sobre un tema totalment desconegut per mi, el vermut. Tot seguit, vam realitzar un tast de vermuts. Sensacional!!












4a PARADA:

La quarta i última parada la vam fer al Restaurant LA GIBERGA, Reus. Allí vam degustar uns plats exquisits i vam gaudir d'una gran sobretaula.  La Mai ens va rebre amb aquest detall.......



Entre altres plats........



                        
L'atenció rebuda, la companyia i la conversa van ser excepcionals.
Espero  no tardar gaire temps en tornar a repetir una experiència com aquesta. 


Comentaris

  1. Estic d'acord amb tu Olga, s'ha de fer mes sovint!!! M'encanten totes les croniques que fan que torni al cap les sensacions viscudes....
    Bona Castanyada!

    ResponElimina
  2. Ens ho vam passar molt bé i el dia ens va acompanyar! Em va agradar molt conèixer-te, Olga! Fins ben aviat! Petonets

    ResponElimina
  3. Ostres Olga, m'has fet treure un gran somriure! A mi també em va fer molta il·lusió que ens coneguessim, guardaré aquest el record d'aquest dia amb gran carinyo. Espero poder repetir aviat, i a veure si podem compartir taula!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. m'esteu engrescant per organitzar ganxetes tour 2014!!!!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  5. I tant que ho hem de repetir Olga ! Ens ho vàrem passar molt bé i conèixer gent nova i molt interessant.

    Una abraçada, Agusti

    ResponElimina
  6. És que la Glòria i l'Óscar tenen capacitat de convocatoria!!! Vem disfruta que és el més important!!! Ptnts guapa i a treballar molt i a veure si l'any vinent baixem més avall! ...a les teves terres! Ptnts

    ResponElimina
  7. Sempre estan molt bé aquestes trobades, jo ja he deixat bastant la cuina, però de segur ens tornem a veure.
    Besets.

    ResponElimina
  8. Va ser un dia fantàstic i ho vam passar genial, a veure quan es repeteix una altra trobada similar. Salutacions !!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!