APERITIUS DE NADAL: GOTETS I TARTALETES


El divendres vam realitzar el nostre taller mensual dels Amics i amigues de la Cuina, de Móra d'Ebre. Com sempre, ens acull l'espai de l'Agrobotiga 7 de Ribera. 
Entre tots i totes ens realitzen els tallers. Un mes toca aunes, un mes toca a altres,.....i així anem alternant i compartint les nostres experiències culinàries. 

Aquest últim taller em va tocar a mi. Vaig preparar....... 

  • CREMA DE PORRO, ABADEJO I PERA 
  • GOTETS DE BRANDADA I SALMOREJO
  • Els gosts estan presentats en una caixeta de fruita pintada amb pintura platejada
  • TARTALETES DE FORMATGE, BACALLÀ FUMAT, ANXOVA I TOMACA CHERRY

  • PASTÍS DE CODONYAT, FORMATGE I NOUS
Avui em centraré en els dos aperitius......

GOTETS DE BRANDADA D'ABADEJO I SALMOREJO.
La brandada i el salmorejo estan preparats amb la Thermomix. (Les dues receptes són del llibre Imprescindible). A la base del got posem la brandada i a sobre el salmorejo. 

TARTALETES DE FORMATGE, ABADEJO FUMAT, ANXOVA I TOMA CHERRY
He utilitzat tartaletes però també ho podeu fer amb torradetes, pa.... Omplim la base de la tartaleta amb formatge cremós, a sobre hi posem un trosset d'abadejo fumant, una anxova (o mitja) i mitja tomaca cherry. 


A partir d'ara ja podem començar a preparar els nostres plats, aperitius, torrons, dolços,....de Nadal. A mi.....m'encanta!!!!! 


Comentaris

  1. Respostes
    1. Gràcies, Marina!!!! A partir d'ara.....a preparar el Nadal!!! Molt bona setmana!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  2. Quin desplegament d'aperitius perfectes per les celebracions que s'acosten! Moltes gràcies per tantes idees! I com devien gaudir els assistents al taller! Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I....jo m'ho vaig passar molt bé!!!!! Bona setmana, Mònica!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  3. Quins aperitius, Olga, són tots boníssims i molt ben presentats! I quina bona iniciativa la dels tallers de cuina, així podeu compartir receptes entre tots i passar una estona agradable. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són una molt bona experiència. Compartim, tastem, aprenem, riem, .......tota una teràpia!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  4. Tindrem que montar la taula tipo buffet perque amb tantes coses no hi cabem.Molt original tot.Que tremoli la thermo.

    ResponElimina
  5. M'encanta veure aquestes receptes, bueno, i sobretot menjar-ne!! Com gaudeixo, unes receptes genials! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Roser!!!! M'alegro molt per les teves paraules!!! Petons,
      Olga

      Elimina
  6. Quins aperitius més originals!! M'ahgués agradat molt aquest taller segur, el vareu disfrutar,oi?
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Núria!!!! Ens ho passem molt bé!!! És un bon espai d'intercanvi culinari.
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  7. Apaaaaa, com treballen les del sud del sud ;-)

    Un bon taller Olga!!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  8. M'encanten els gotets de brandada i salmorejo, i la presentació és molt sugerent! Un 10!!
    Petons de d'Alacant.
    Cocinadelicatessen.blogspot.com

    ResponElimina
  9. Què bo Olga, anem agafant idees que em penso que enguany a València ens toca cuinar!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si cuineu vosaltres......els vostres convidats us faran "la ola"!!!!
      Petons, parella!!
      Olga

      Elimina
  10. Moltes gràcies per compartir tan bones idees! Ja vaig prenent nota pels menús de Nadal!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anna, el Nadal el tenim a tocar!!!! Jo també començo a planificar menús!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  11. Uf jo encara no he pensat res. Gracies per aquestes genials idees Olga.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!