MIL FULLS DE CODONYAT I NOUS



Ahir vaig publicar un mil fulls de Nocilla i avellanes, pensat per totes les edats. Ara, us presento un altre mil fulls que, potser, va més adreçat als grans. No té perquè, però..... quan els més petits senten codonyat no saben ben bé que és i no s'atreveixen a tastar. 

De la nostra gran collita de codonyat, va sortir aquest mil fulls. El vaig combinar amb nous, la fruita seca que per mi és la més adient (la que més m'agrada, al meu gust). 
El procediment és el mateix: capa de massa filo, codony i empolvorat de nous. 
Si voleu, també podríeu incorporar formatge (havarti). Voleu provar-ho? 

QUÈ NECESSITEM?
  • 1 paquet de massa filo
  • Codonyat casolà 
  • Nous picades al morter 
  • 1 ou batut per pintar
  • Sucre glass vainillat
  • Sucre glass normal 
COM HO FEM?
  1. Precalentem el forn a 200º
  2. Disposem una làmina de massa damunt de paper vegetal d'enfornar.
  3. Tallem el codonyat a làmines ben fines i les anem col·locant damunt de la làmina. 
  4. Empolvorem amb les nous picades.
  5. Repetim aquests passos fins l'última làmina de massa filo. Pintem amb l'ou batut. 
  6. Enfornem durant 15 minuts o fins que està daurat. 
  7. Refredem damunt una reixeta i quan està tebi l'empolvorem amb les dues variants de sucre glass. 
Si fem el cafè i l'acompanyem amb un tallet d'aquest mil fulls........mmmmmm.......què penseu que passarà?










Comentaris

  1. Ets la reina dels mil fulls...! A mi el codonyat també m'agrada molt, i tens raó, si s'aconsegueix que els peques el tastin, sovint també els agrada força! Petons!

    ResponElimina
  2. Brutal! lliga molt bé...el codonyat tant amb dolç com amb salat m´encanta!

    ResponElimina
  3. La recepta amb la xocolata era bona, però ara mateix no sabria per quina de les dues decidir-me. M'encanta el codonyat amb les nous, és una combinació deliciosa. La provaré. Petons.

    ResponElimina
  4. Ostres Olga, ha d'estar boníssim!!!!

    ResponElimina
  5. Ja torno a ser aquí, després d'aquesta parada d'una setmaneta ;-) Aquesta recepta m'encanta!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!