CROQUETES D'APROFITAMENT DE MELÓS DE VEDELLA



Suposo que recordeu els canelons de melós de vedella que vaig publicar fa uns dies....oi? Doncs de la carn d'aquells canelons vaig reservar una part petita per poder fer unes delicioses croquetes. 
Recordo que el passat Nadal vaig fer un timbal d'ànec confitat i amb la carn que em va sobrar vaig fer unes croquetes que encara recorden els de casa meva. La setmana passada ja no vaig esperar a que em sobrés carn....la vaig reservar directament!!!!
No tenen cap secret......és el procediment normal de fer les croquetes. 

INGREDIENTS:
PREPARACIÓ:
  1. Preparem una beixamel espessa (la condimentem amb nou moscada i pebre mòlt) i la barregem amb la carn. La deixem reposar a la nevera unes hores. 
  2. Formem les croquetes i les passem per farina, ou i pa ratllat. Una vegada formades, les tornem a posar a la nevera durant una bona estona ("truquillo" de la companya Dolça, de No tot són postres a la cuina).  
  3. Les fregim en abundant oli d'oliva VE. 
I....a gaudir!!!! Són unes croquetes d'aprofitament ideals per un dia de festa!!





Comentaris

  1. Les croquetes en general em tornen boja, així que aquestes imagina't!! han de ser delicioses si o si, sent de la carn dels canelons, com tu dius, fan festa!! un petó guapa!

    ResponElimina
  2. Quines croquetes més bones han de ser!! I si són d'aprofitar la carn, deuen ser meloses meloses!
    Molts petons!!!!

    ResponElimina
  3. mmmmm, sense paraules!!! m'encanten les croquetes!
    In un plaer compartir trucs amb tu, sempre en fas un bon ús.
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  4. M'encanten les croquetes casolanes!!! Amb aquest ingredient de PRIMERA, m' imagino la qualitat de la CROQUETA. Aquesta vedella va donar per a molt :=)MªAssumpció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Assumpció......doncs les has de fer!!!! T'encantaran!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  5. Com va això? La veritat és que tinc molt poc temps i la veritat de vegades poques ganes, he estat malalta i estic cansada, i visito pocs els blogs. Però segueixo seguint les tevés bones receptes.
    Aquesta deu ser boníssima i l'aguardo.
    molts petons.

    ResponElimina
  6. I tant que han de ser bones, boníssimes! Una abraçada bonica i que passis molt bones festes amb els teus! Petons

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
  7. Que bones que deuen estar!!!
    Jo soc gran amant de les croquetes però no m'agrada gens fer-ne!!!
    Que passeu molt bones festes!

    ResponElimina
  8. Si el melós havia de ser deliciós, aquestes croquetes no poden ser menys, són gairebé de luxe! Una abraçada i molt bon Any Nou.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!