Aquest mes de febrer anem de visita al bloc LA CUINA DE LA ISABEL de mans DEL BLOC AL PLAT. Ho he tingut difícil per triar.....quin munt de receptes i quina varietat!!!
Vaig anar revisant etiquetes i quan vaig arribar a la de "pastissos salats" em vaig aturar. Aquesta! Dissabte venien uns amics a sopar i em venia de gust per un pastís salat!
Vaig triar aquest pastís de mousse de pebrot. La Isabel ens explica la recepta i ens dóna idees de com fer alguna combinació diferent. I així ho he fet jo! Als pebrots he afegit anxoves, que ens agraden molt.
He aprofitat la convocatòria del repte per estrenar un motlle que feia anys que el tenia i encara no havia trobat el moment per estrenar-lo.
Vinga, us explico!
INGREDIENTS:
- 1 pot de pebrots del piquillo (uns 10 pebrots)
- 10 anxoves
- 3 ous L
- 1 llesca de pa de motlle
- 150ml de llet
- 60 ml de nata líquida de cuinar
- sal
- pebre mòlt i nou moscada (al vostre gust)
PREPARACIÓ:
- Escalfem el forn a 180º.
- Posem dins el got de la batedora els pebrots i les anxoves. Ho triturem ben triturat.
- Afegim els ous, la llet, la nata, la sal, el pebre i la nou moscada i ho tornem a triturar.
- Aboquem la barreja al motlle de silicona que tenim preparat.
- Ho fem coure al bany maria durant uns 50 minuts o fins que punxem el pastís i l'escuradents surt net. Aquest pas la Isabel el fa al microones; jo he optat pel bany maria perquè ja tenia calent el forn (havia fet flams d'ou).
- Ho deixem refredar i ho reservem a la nevera fins l'hora de sopar.
- Desemmotllem damunt d'un plat o safata ben bonica.
Heu vist? Fàcil i molt bo! Un entrant diferent per un sopar informal amb amics o família. Us animo a que el prepareu a casa vostra!