COOKIES D'AVELLANA I XOCOLATA #1llibre1recepta


Avui us torno a portar unes galetes estil cookies! Aquest tipus de galetes m'agraden molt per tres motius: són fàcils de fer, ràpides i les podem deixar tovetes per dins.....mmmm....quin plaer!
La recepta és del llibre Pasión por las Cookies, de Lara Hernández que ja us he presentat amb anterioritat. Fa mesos que la tinc a la reserva i com aquest cap de setmana fa temps d'estar a casa i d'encendre el forn m'he animat a publicar-la. Respecte a la recepta original he substituït l'ametlla per l'avellana, que m'agrada molt més. 
Vinga, us explico!

INGREDIENTS: 
  • 140g de farina de tot ús
  • 20g d cacau en pols sense sucre
  • 1/2 cdta de bicarbonat
  • 1 polsim de sal
  • 115 g de mantega sense sal a temperatura ambient
  • 75g de sucre blanc
  • 75g de sucre morè
  • 1 ou L
  • 150g de xips de xocolata 
  • 150g d'avellanes torrades picades
PREPARACIÓ: 
  1. En primer lloc, piquem les avellanes.  
  2. Escalfem el forn 175º i preparem la safata d'enfornar galetes. 
  3. En un bol barregem la farina, el cacau, el bicarbonat i la sal. Reservem.
  4. Batem la mantega amb els dos tipus de sucre fins que la fem cremosa.                               
  5. Incorporem l'ou. Continuem remenant. 
  6. A continuació afegim la barreja de farina reservada i continuem barrejant, fins que tots els ingredients estan ben integrats. 
  7. Per últim incorporem les xips de xocolata i les avellanes picades.                                  
  8. Fem boletes d'uns 3cm i les anem col·locant a la safata d'enfornar.                                      
  9. Enfornem durant uns 12-14 minuts (segons si us agraden més o menys fetes). Les deixem refredar sobre una reixeta. 
Us animareu a fer-les? Són ràpides de fer i....són delicioses! De seguida tindreu enllestit el dolcet pel cafè!



 



Comentaris

  1. Que delicia, me apunto a una buena fuente huuuuu.Bs

    ResponElimina
  2. Ja has començat el repte¡! Visca!! Quines cookies més bones!! Avellana i xocolata mmm combinació perfecta!!! Ptntd

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Marta! Ja vaig per la segona! Això és un no parar! La combinació xocolata-avellana és de les meves preferides!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Amb "vellanes" que bones!!!!!
    Aniré seguint el repte, a veure amb què ens sorprens.
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les galetes amb avellanes m'encanten....i si van acompanyades de xocolata, encara més!El repte...res de l'altre món!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  4. Que bones!!! el meu fill es un fan de les cookies. Sempre faig les de xoco i nous, i aquesta versió de amb avellanes pot ser brutals. Petons,

    ResponElimina
    Respostes
    1. És molt bona, Joaquina! A mi les avellanes.....m'encanten!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  5. Xocolata i avellanes, quina combinació més llaminera! A mi també m'agraden les cookies per com queden de tendres per dintre! Una bona excusa per engegar el forn! Un petonet!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!