COOKIES D'AVELLANES, NOUS I OREO #1llibre1recepta

 eS

El cap de setmana hem celebrat l'aniversari de la meva filla. Ha estat l'excusa perfecta per endinsar-me a la cuina, amassar, utilitzar eines de rebosteria, enfornar....gaudir i ser feliç amb la meva gran afició. A la vegada que jo m'ho passo bé faig el possible per fer feliços als que m'envolten, en aquest cas la meva família i les amigues de la meva filla. 
Una de les dolçaines noves que he provat de fer han estat les galetes que avui us porto. És una recepta d'un llibre de dolços elaborats amb galetes OREO,  de les nostres preferides (OREO. Las mejores recetas. Libros Cúpula). Ens han agradat molt! 

Respecte a la recepta original he substituït les nous pecanes per les nous normals i corrents i la vaina de vainilla per pasta. 
Us explico!

INGREDIENTS (25 unitats aprox.):

  • 1 cdta de pasta de vainilla
  • 50g de nous
  • 4 Oreo
  • 150g de mantega a temperatura ambient
  • 200g de sucre moré 
  • 1 ou
  • 200g de farina
  • 1/2 sobre de llevat Royal
  • 50g d'avellanes 
PREPARACIÓ:
  1. Piquem amb una picadora les nous i les Oreo. Han de quedar a trossets. 
  2. Triturem les avellanes amb la picadora fins aconseguir que quedin com una farina. 
  3. En un bol barregem la mantega amb el sucre, amb una espàtula. Hem d'aconseguir una massa homogènia. 
  4. A continuació afegim l'ou, la pasta de vainilla, la farina, el llevat i la farina d'avella. Barregem molt bé. 
  5. Incorporem la meitat de la picada de nous i Oreo. L'altra meitat l'hem de reservar per decorar les galetes. Reservem la massa a la nevera, uns 30 minuts. 
  6. Escalfem el forn a 170º.
  7. Agafem petites porcions de massa, formem unes boles, les dipositem a la safata d'enfornar i les aplanem una mica. No les poseu a tocar una de les altres. 
  8. Empolvorem les galetes amb la picada de nous i Oreo.                                                
  9. Enfornem durant uns 12 minuts.  
  10. Les deixem refredar damunt una reixeta. 
Us serà difícil no caure a la temptació de tastar-ne una abans de que es refredin completament!


 








Comentaris

  1. Què tenen les Oreo que a tots ens agraden tant???? I combinades amb les nous i les avellanes, aquestes galetes són la bomba! :Directe
    Bona setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ho sé....però són molt populars i èxit assegurat! Aquestes galetes s'han de menjar amb coneixement!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. mmm quina bona pinta Olga! precisament estava mirant receptes per fer galetes que tinc ganes de donar-li galetes casolanes al Martí!! aquesta és una bomba de bona!! me l'apunto! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Roser, aquestes són....molt bones! I el que més m'agrada de les galetes tipus cookies...que són tovetes (o almenys a mi m'agraden així).
      Petonets i gràcies per la visita!
      Olga

      Elimina
  3. Oohhhh cookies d'Oreo que bones!!!
    M'imagino el forn i els robots aquests cap de setmana...#veurasquanarribilafacturadelallum!!!
    Per una molt bona causa!
    Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Marta! Han treballat mooooolt! I jo m'ho he passat pipa! La factura....ja arribarà!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  4. Hay que tener cuidadito con los hornos que nos han subido la luz!! Yo le estoy dando mucho trabajo al mío y algún día me va a dar un disgusto.
    Muy ricas tus galletas, voy a tomar nota.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. No creo, Pilar....¡con las cosas tan buenas que preparas dudo que te un disgusto! Lo de la factura, no tiene nombre.
      Si las pruebas, ya me dirás si te gustan.
      Un beso,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!