PANNACOTTA DE MANDARINA I COINTREAU


M'estic aficionant molt seriosament a les pannacottes! Contínuament estic pensant quina de nova en puc fer! 
Quan la meva mare em va dir que si volia preparar les postres del sopar de Nadal no vaig dubtar ni un segon....pannacotta! Ja havia fet la de mandarina i ens havia agradat molt, així que vaig pensar en fer-li una petita modificació: fer-la amb més quantitat de suc (i quedaria més lleugera), afegir-li un licor (fa més de festa) i decarar-la amb una melmelada de mandarina feta per mi. 
Vinga, anem a per ella! Us explico!

INGREDIENTS:
  • 500 ml de nata per muntar 
  • 100ml de llet 
  • 350 ml de suc de mandarina
  • 70g de sucre
  • 60g de Cointreau
  • 4 fulles de gelatina
PREPARACIÓ: 
  1. Posem a remull en aigua freda les fulles de gelatina. 
  2. THERMOMIX: Introduïm la nata, la llet, el licor,el sucre,  i el suc de mandarina dins el got. 6minuts/90º/Vel.3 // TRADICIONAL: Posem un cassó al foc. Portem a ebullició la nata, la llet, el licor, el sucre i el suc de mandarina. Mantenim el punt d'ebullició durant tres minuts, sense parar de remenar. 
  3. Escorrem molt bé la gelatina i l'aboquem al got. THERMOMIX:Barregem 15segons/Vel.3 // TRADICIONAL:Escorrem molt bé la gelatina i l'aboquem al cassó. Barregem molt bé amb un batedor de varetes. 
  4. Aboquem la pannacotta als gotets, bols,copes,.....que tenim preparats. 
  5. Abans de servir-la a taula la decorem amb una culleradeta de melmelada de mandarina.
Ja veureu que bona és! És una pannacotta de festa!



Comentaris

  1. Pannacotta addicta!!!!!
    Aquesta és genial Olga
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veig possibilitat de fer pannacottes per tot arreu! Jjjajajajaaa!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Al final farem panacotta! Tot i que hauré de fer-la un dia que no ens ho mengem a casa!!!(sinó només en menjaré jo!!!) Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que trobes una bona oportunitat per fer-la!
      Petonets i....bona setmana, Marta!
      Olga

      Elimina
  3. Mmmm!.....No tinc PARAULES!=)MªAssumpció

    ResponElimina
  4. No t'has enganyat. Té una pinta estupenda i tenia que estar d'allò més bona. Si el poses amb la meua torta, amb taronjes teves, t'agradara. Va de cítrics la cosa. Besets i bona setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marisa.....em vaig enamorar de la teva torta! Igual la preparo aquest cap de setmana, que tindrem celebració!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  5. Deliciosa combinació! A mi també m'agraden molt les panacotes! Són fàcils de fer i fan molta festa presentades en gotets! Bon Any Nou! Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi.....moooooolt! Quasi que m'estic fent pannacottaadicta!
      Petonets i...FELIÇ 2017, Anna!
      Olga

      Elimina
  6. Ohhh que buena Olga!! Una combinación de sabores estupenda.
    Un besito, ya me he reincorporado jejeje. Feliz año guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pilar....¡está muy rica!
      Ya he visto que has vuelto.....voy a visitarte!
      Un beso,
      Olga

      Elimina
  7. Eeeeeeiiiii!!!!! Aquesta es de les que m'agraden a mi!!!!!!!
    Aquesta la faré segur!!!!!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja em diràs que et sembla, Eva! Desitjo que t'agradi!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  8. Molt bona idea això d'afegir-hi el licor: m'agrada!!! :)
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser no està bé que jo ho digui però...sí, va ser bona idea! Ens va agradar molt!
      Petonets, Dolors!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!