AMANIDA DE LLENTIES AMB UN TOC DE GELEA DE MISTEL·LA @Llèpol


No sóc de fer moltes amanides a l'hivern.....em fan sentir fred! M'agraden més les sopes, cremes i la verdura ben calenteta, sobretot per sopar. 
Fa uns dies però, em vaig animar a preparar aquesta amanida, la meva primera amanida amb llenties! Sí, sí...ho heu sentit bé; he preparat amanides amb fesos i amb cigrons, però fins ara mai amb llenties. Tot arriba! 
Va tenir molt a veure la revista Cuina del mes passat, en la que havia publicades receptes d'amanides, entre elles, una de llenties. 
Volia posar-li bacallà però com tenia brandada, no m'ho vaig pensar dues vegades en canviar d'idea. 
En el moment de traure de la nevera el tupper de la brandada vaig fer anar la vista cap al potet de gelea de mistel·la de la Bet de Llépol.cat. Ja està, ja ho tinc! 

INGREDIENTS:
  • Llenties (les vaig coure jo, les de pot no en "xoquen" massa)
  • Mandarina 
  • Tomàquets cirerols 
  • Brandada de bacallà
  • Pipes de gira-sol 
  • Gelea de mistel·la Llépol 
  • Julivert (per decorar)
  • Sal, oli OVE 
PREPARACIÓ:
  1. Trossegem les mandarines i els tomàquets.
  2. Preparem el plat o safata: llenties, mandarines, tomàquets. Fem com una muntanyeta.
  3. A la part superior posem una cullerada de brandada.
  4. Damunt de la brandada aboquem una culleradeta de gelea. 
  5. Per últim, per decorar, empolvorem amb les pipes i el julivert. 
Si la preparem en un plat ben maco....tenim una amanida de luxe! Desitjo que us agradi! 



Comentaris

  1. Respostes
    1. Gràcies! Ens va agradar molt!
      Petons i bon cap de setmana,
      Olga

      Elimina
  2. Buena y sana ensalada y ese toque de mistela, le va seguro genial.
    Bon cap de setmana
    Peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Li va....perfecte! Li dóna un toc molt especial!
      Petonets,Miquel
      Olga

      Elimina
  3. Les llenties m'encanten! I més en amanides, que els cigrons O fesols!! Genial el toc de gelea !! Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo és com si les hagués "redescobert"!
      Petonets i bon cap de setmana, Marta!
      Olga

      Elimina
  4. Doncs nosaltres si que som d'amanides tot l'any, i les de llenties ens agraden! aquesta teva ja és de nivell superior, amb brandada i gelea, què bona, no?? Petonets i bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. GRàcies per les teves paraules, Eva! La vam fer un dia de mig festa!
      Petonets,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!