MANDONGUILLES DE CORDER A L'AROMA DE CORIANDRE

Fa unes setmanes vaig comprar un especial de la revista ¡HOLA!COCINA DE TEMPORADA. Em va cridar molt l'atenció perquè conté un especial de tapes i ja sabeu que a mi "em perden". 
Una de les receptes que em van sorprendre van ser aquestes mandonguilles....estan fetes amb carn de corder! Mai m'ho hagués plantejat fer-les! Una altra cosa que em va sorprendre és que portessin coriandre...tenia ganes de gaudir del seu gust. 
Ho he tingut molt bé per aconseguir la carn de corder picada; a la Carnisseria Nogales me la van preparar al moment, a la vista. 
A la recepta de la revista les presenten amb tres salses a banda: una de tomàquet, una d'anet i una picant. 
Jo m'he decantat per presentar-les juntament amb la salsa de tomàquet. Vinga, us explico!

INGREDIENTS: 
  • 1/2 de carn de cuixa de corder picada
  • Un polsim de julivert
  • 1/2 ceba petita picada molt petita
  • 1 polsim de canyella
  • 1 polsim de coriandre picat
  • Sal i pebre
  • Farina (per ajudar-nos a fer les mandonguilles)
  • Salsa de tomàquet i ceba: 400g de tomàquet trossejat en conserva, 1 ceba mitjana tallada a trossets, sal, sucre. 
  • Oli d'OVE
PREPARACIÓ: 
  1. Barregem la carn picada, la ceba tallada ben petita, el julivert, la canyella, el coriandre,la sal i el pebre. L'amassem molt bé, fins deixar-la ben compacta. 
  2. Ens enfarinem les mans i formem les mandonguilles, no molt grans. 
  3. En una paella posem oli a escalfar i les fregim. Reservem.                                       
  4. Preparem la salsa de tomàquet i ceba: sofregim la ceba i quan faci uns minuts que la tenim al foc incorporem el tomàquet. Salem i hi posem una mica de sucre. Deixem que es vagi fent molt a poc a poc, fent xup-xup. 
  5. Quan tenim la salsa preparada incorporem les mandonguilles i ho fem coure tot junt durant uns minuts. 
I...ja ho podem servir! I a gaudir d'unes mandonguilles diferents i molt saboroses



Comentaris

  1. Jo no sóc gens de corder, però així en mandonguilles, potser si! Com els nens petits!!🤣😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic convençuda de que t'agradarien, Marta!
      Petonets i bona setmana,
      Olga

      Elimina
  2. Curioses... a mi tampoc m'hagués passat mai pel cap fer les mandonguilles amb carn de corder!
    La barreja amb el coriandre ha de ser ben gustosa!
    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Han estat un gran descobriment, Glòria!
      Petonets i bona setmana!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!