TUNNEL OF FUDGE CAKE #1llibre1recepta

Poc a poc anem tornant a la normalitat, a la rutina. Aquest any, no sé per què, m'està costant més del que jo considero "normal". Confio que en pocs dies estaré centrada i amb el ritme d'activitat que a mi m'agrada! 
Com davant del cap de setmana i és quan solem aprofitar per fer quelcom dolcet us porto una un bundt cake. 
La recepta és del llibre THE BEST OF THE BUNT; m'està ajudant molt a "dominar" el vocabulari culinari anglès. Tot un repte per mi! 
He triat una recepta amb xocolata. 
L'interior ha quedat mmmmmm......molt semblant a la textura d'un brownie. 
Vaig tenir algun "problema" amb les mesures de les quantitats. La unitat que s'utilitza és la cup i la tbspoon; la conversió a grams que donava la recepta no em quadrava (vaig consultar diferents llocs web) i finalment vaig personalitzar les quantitats. He reduït la quantitat de sucre i ha quedat molt bé. 
Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 
  • 395g de mantega a temperatura ambient
  • 280g de sucre
  • 6 ous L
  • 180g de sucre glass
  • 270g de farina d'ús comú
  • 85g de cacau en pols sense sucre
  • 200g de nous trossejades
  • Ingredients glacejat: 90g de sucre glass,25g de cacau en pols i dos cullerades de llet 
PREPARACIÓ:
  1. Escalfem el forn a 170º.
  2. Preparem el motlle amb spray antiadherent. 
  3. Tamissem la farina i el cacau en pols. Reservem. 
  4. Barregem el sucre i la mantega amb un batedor de varetes o amb la KA (accessori pala, velocitat 4). 
  5. A continuació, a velocitat 1 molt a poc a poc anem incorporant els ous. Ho hem de fer d'un en un; fins que un no està ben integrat no afegim l'altre. 
  6. Tot seguit, a poc a poc, anem incorporant el sucre glass. Quan el sucre estigui integrat afegim la farina, en tres vegades. 
  7. Amb una espàtula ho acabem de barrejar i per últim afegim les nous. Ho remenem molt bé i ho aboquem al motlle. 
  8. Enfornem durant uns 60 minuts. 
  9. Una vegada el traiem del forn el deixem reposar dins el motlle uns altres 60 minuts. 
  10. Desemmotllem i el deixem refredar sobre una reixeta.                           
  11. Quan el bundt està fred preparem el glacejat: en un bol barregem la llet, el cacau i el sucre glass. Quan el tenim enllestit el repartim per sobre del bundt. 
I ja està! Ja podeu gaudir d'un bundt de xocolata compartint-lo amb els vostres amics o familiars. A mi m'agrada fer-ho així! 


Comentaris

  1. Mira quines hores. No tinc remei i desprès em costa dormir. He vist la publicació i encara que jo de mantega res, ací estic gaudint i salivant.
    Molt bona pinta i segur que és una delícia.
    Tinc molt clar que les llengües s'aprenen primer amb l’actitud, més si es tracta d'un vocabulari específic, perquè a l’actitud l’acompanya la motivació. Però també tinc clar, que quantes més llengües es dominen, més s'obri la ment.
    Bes i nanit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi a vegades em passa com a tu! Faig la intenció d'anar aviat a dormir i després...faig més tard que mai! Fa molt temps que no "toco" l'anglès i ara m'ho estic passant bé. Amb ganes d'aprendre més!
      Petonets, Marisa!
      Olga

      Elimina
  2. Eiiiiiiii, ha valgut la pena esperar!!!!! Quin bundt, és espectacular... I si el faig per als colegues de departament per la propera reunió???? Em posaran el títol de la millor cap de departament del món 😂😂😂😂
    Ja et diré si m'animo i que passa.
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et faran "la ola", ja veuràs! Ens ha agradat moltíssim!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
    2. Al final els vaig fer un brioix, aquest continua a pendents

      Elimina
  3. I qui no s'ha trobat amb problemes amb les traduccions??? El millor és fer una adaptació. Espectacular aquest Bunt!
    I bentornada al món blocaire! Jo tinc una infinitat de receptes per publicar🤣🤣🤣
    Tot arribarà, hi ha temps per tot!😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Més que amb la traducció amb la transformació de les CUP a GRAMS...no em quadraven! El resultat....m'ha agradat moltíssim! Molt bo!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  4. Quina pintassa!!! No es nota que t'hagis fet gaire embolic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n vaig ensortir bé! No les tenia totes...però al final tot va sortir bé. Moltes gràcies!!!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  5. Con la pinta que se ve, seguro que esta muy bueno¡
    Bona setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miquel....sí, era molt bo! Un gran plaer de xocolata!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  6. Sempre es torna a la rutina amb una recepta que porti exclusivament xocolata, per què serà? jejeje.Se'm fa la boca aigua!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cristina, no hi havia pensat en això! La xocolata és màgica!
      Petonets,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!