CÓC DE PASTANAGA #Cristinainthekitchen


Avui us porto un altre cóc! Sí, sí! Un altre! Aquesta vegada, però, no l'he fet jo. Endevineu qui ha pogut ser? Doncs....la Cristina! 
Tenia moltes ganes de fer un cóc de pastanaga des de fa molt temps i ella va dir "vols que el faci jo, mare?" I què havia de dir jo? Endavant!

Va triar la recepta del llibre BIZCOCHOS de WebosFritos i el va voler fer utilitzant la KA. 
El resultat va ser un cóc humit, saborós i molt, molt suau. 
Vinga, us explico!

INGREDIENTS:
  • 4 ousL
  • 200g de sucre
  • 280g de pastanagues
  • Ratlladura d'una llimona
  • 60g de Maizena
  • 80g de farina 
  • Un polsim de sal
  • 125g d'ametlles crues mòltes o farina d'ametlla
  • 16g de Royal 
  • Sucre glass per decorar
PREPARACIÓ: 

  1. Escalfem el forn a 180º.
  2. Tamissem la farina i el Royal. Reservem. 
  3. Preparem el motlle que anem a utilitzar cobrint-lo de paper vegetal d'enfornar. 
  4. Pelem les pastanagues i les ratllem amb un ratllador. Reservem. 
  5. Posem els ous i el sucre al bol de la KA i els batem amb l'accessori pala fins que blanquegen. 
  6. Incorporem les pastanagues ratllades i la ratlladura de llimona. Ho remenem bé. 
  7. Afegim a la massa anterior la farina tamissada, molt poc a poc. L'acabem de barrejar suaument amb una espàtula. 
  8. Aboquem la massa al motlle i fem uns copets damunt del pedrís. 
  9. Enfornem durant uns 40 minuts. 
  10. Una vegada ha finalitzat el procés de cocció el deixem refredar una mica dins el motlle. Quan està tebi el posem damunt una reixeta, que s'acabi de refredar. 
  11. Empolvorem el cóc amb sucre glass. 
I ha arribat el moment de gaudir-lo! Compartiu-lo amb qui més us estimeu. Ja veureu que deliciós és! Humit, gustós,...ideal per conservar-se molt bé durant uns dies. 


Comentaris

  1. T' ENYORAVA!!!...Ja fa molt i molt temps...que jo també vull fer!=(MªAssumpció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aiix...Assumpció! He estat uns dies bastant afectada per tot l'ambient que ens rodeja. Ara, a poc a poc, vaig recuperant el ritme.
      Petonets i bona setmana!
      Olga

      Elimina
  2. Ja veig la teva filla amb blog propi! jeje. Es veu molt humit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot és possible! A ella li agrada molt, de moment! Sí que ho és molt humit! Moltes gràcies per les paraules i la visita, Cristina!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Sóc molt fan del carrot cake, amb xocolata em perd!😋😋😋😋 i si a més és fet per la filla...què més es pot demanar 😍😍😍😍
    A mi no em passa, la Marta no és mai #inthekitchen 😉
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens va agradar moltíssim, Glòria!Jo, de moment, m'aprofito de tenir a la Cristina #intekitchen....suposo que arribarà el dia que estarà #outofthekitchen
      Petonets i bona setmana,
      Olga

      Elimina
  4. Quina joia de filla! Felicita-la de part meva! Oooohhhh��

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!