AMANIDA DE BACALLÀ, OU TOFONAT I TARONJA AL QUADRAT @LaMasrojana



Som a les portes de Pasqua, sinònim de dinars al camp amb la família o els amics. Desitgem que enguany tinguem bon temps per poder gaudir plenament de la natura! 

Avui us porto una amanida que us pot servir per portar-la a un dinar al mas, a l'hort, al càmping, a l'ermita...allí on feu la celebració. Una amanida molt especial! A la nostra família agrada molt...sobretot a la meva mare. 
Aquesta és especial! Porta oli d'oliva arbequina aromatitzat amb taronja de LA MASROJANA...tota una exquisitesa. 

Si el voleu provar el podeu comprar a la seva botiga on-line o venir a Móra d'Ebre a la seva agrobotiga. No us penedireu, us ho asseguro! 
Ah! I si busqueu receptes amb els seus productes...cliqueu aquí
Vinga, anem a per la recepta!

INGREDIENTS: 
  • Ous tofonats durs
  • Bacallà esqueixat dessalat 
  • Taronja
  • Oli d'oliva aromatitzat amb taronja La Masrojana
  • Olives negres d'Aragó La Masrojana 
  • Flor de sal
PREPARACIÓ: 
  1. Tallem a trossets la taronja i  l'ou dur. 
  2. En un plat o safata col·loquem la taronja, l'ou dur, el bacallà esqueixat. L'amanim generosament amb l'oli de taronja i una mica de sal. 
  3. Repartim per sobre les olives negres. 
I ja veieu! Una amanida ben fàcil de fer i ben...deliciosa!


Comentaris

  1. M'has donat molt bona idea!!!
    GRÀCIES!=)MªAssumpció
    Mmmm

    ResponElimina
  2. M'hi apunto.
    Estic segur que m'encantarà.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Perdona, entre l'oli a la taronja, l'ou tofonat i el bacallà... et faig "la ola" quina passada de productes i tot junt, de deu!!! Felicitats Olga. Ptnts

    ResponElimina
  4. Ja en Facebook em va cridar l'atenció. Senzilla i deliciosa. B7s

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!