ROTLLETS DE NUTELLA I AVELLANES



Aquests rotllets els he preparat aquest cap de setmana, pel berenar de celebració del meu aniversari i del meu fill. 
Va ser veure'ls a Instragram i...pim, pam! Dit i fets! Tenia pasta de full a la nevera perquè volia fer una trena i en qüestió de minuts vaig canviar d'idea. 

La imatge a Instagram em va portar a descobrir el bloc NATALIA ENTRE HARINAS. Resulta que jo ja la coneixia i seguia al seu altre bloc CON HARINA EN MIS ZAPATOS, a instragram és @mis_macaron M'agraden les seves receptes dolces, les seves fotografies...m'agrada aprendre de tot allò que publica, com em passa amb tots els altres blocs que segueixo. Que bonic és aprendre! 
Vinga, no m'embolico més i us explico!



INGREDIENTS:

  • 1 làmina rectangular de pasta de full 
  • Nutella o Nocilla (o qualsevol altra que us agradi)
  • Avellanes torrades 
  • Sucre glass (opcional, per decorar)
  • Mantega per muntar el motlle 
PREPARACIÓ:
  1. Escalfem el forn a 200º, dalt i baix.
  2. Preparem el motlle de fer muffins : muntem amb una mica de mantega els diferents espais. 
  3. Piquem les avellanes utilitzant un morter. A mi m'agrada més que quedin irregulars...unes més grans, altres més petites. 
  4. Escampem la massa de pasta de full i la muntem bé amb Nutella. 
  5. Empolvorem amb avellanes picades. Ens reservem unes poquetes pel toc final.                  
  6. Enrotllem la massa i la tallem en uns 12 trossets. Cada trosset el col·loquem dins d'un espai del motlle.                                              
  7. Empolvorem amb les avellanes trossejades que hem reservat anteriorment. 
  8. Enfornem uns 15-20 minuts a 200º.
  9. Una vegada a finalitzat la cocció, retirem els rotllets i els fem refredar sobre una reixeta. 
  10. Quan estan freds els empolvorem amb sucre glass. 
Els presentem ben bonics i ja tenim un dolcet...de primera!







Comentaris

  1. Una mossegada súper dolça per un berenar com Déu mana! Moltes felicitats als dos, de tot cor! Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Marta! Van agradar moltíssim!
      Petonets i molt bona setmana,
      Olga

      Elimina
  2. Això ha estat un amor a primera vista per a aquesta doble celebració!
    Una abraçada a tots dos!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi em passar quelcom semblant quan els vaig veure a Instagram....
      Petonets i molt bona setmana, Glòria!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!