AMANIDA DE SÍNDRIA I FUMATS



Avui us porto l'última amanida "diferent" que hem provat a casa nostra. La vaig veure a la revista Thermomix del mes d'agost i de seguida la vaig "marcar" per fer-la. 



A casa nostra ens agrada posar fruita a les amanides. Fins ara ho havíem fet amb la pera, la taronja, la maçana, el préssec, la nectarina...però ens faltava la síndria. 
La d'avui en porta! I ens ha agradat molt! 
La vinagreta li dóna un toc molt especial, sense ella no seria el mateix. Respecte a la recepta original he fet un canvi...no li he posat alvocat ni mostassa a la vinagreta. A la propera ho provaré! 
Vinga, us explico! 



INGREDIENTS: 

  • Enciam (la varietat que més us agradi, uns 150g)
  • Polpa de síndria tallada a daus (uns 300g)
  • Uns 80g de salmó fumat
  • Uns 80g de bacallà fumat 
  • INGREDIENTS VINAGRETA: dues cullerades de mel, oli d'OVE, vinagre balsàmic, un polsim de sal, un polsim de pebre mòlt. 
PREPARACIÓ: 
  1. Tallem la síndria i trossegem l'enciam. Ho col·loquem en una safata, bol o enciamera. 
  2. Preparem la vinagreta barrejant tots els ingredients d'aquesta. 
  3. Repartim la vinagreta per damunt de l'amanida. 
I ja està! Ho barregem ben barrejat i...a gaudir! Aprofitem que encara fa calor per preparar bones amanides!
Desitjo que us agradi! 



Comentaris

  1. La fruita aporta frescor a l'amanida i li dóna personalitat.
    M'agrada la combinació amb els fumats.

    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mooooltes gràcies per les teves paraules! M'agrada molt posar fruita a l'amanida!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Doncs jo tampoc hi he posat mai síndria a l'amanida.
    Quan torni a casa i em proveeixi de fumats la faig!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo l'he de repetir! Ens va agradar molt! La propera...amb alvocat!
      Petonets, Glòria!
      Olga

      Elimina
  3. Sencilla i bona! A vegades ens compliquen la vida, i el senzill no te preu ! Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Marta! L'estiu és més de coses senzilles, oi?
      Petonets,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!