MAGDALENES FARCIDES DE CREMA DE XOCOLATA




Aquest cap de setmana ha estat molt intens però he fet el possible per poder disposar de temps per enfornar unes magdalenes i una altra coseta que aviat veureu. 
Tenia desig de magdalenes! Vaig agafar el llibre de Webos Fritos MAGDALENAS, el vaig fullejar tot i em vaig decidir per la recepta Minicuatrocuartos de *Nutella, de l'apartat de receptes franceses. 


Jo les he farcit d'una crema de xocolata que porta trossets de cafè i que està...deliciosa! Un perill! Ah! I he afegit una miqueta d'aroma de vainilla, que m'agrada molt el toc que dóna. 
Han estat un èxit...Vinga, us explico! 


INGREDIENTS:

  • 100g de mantega a temperatura ambient
  • 100g de sucre
  • 1 polsim de sal
  • 2 ous
  • 60g d'ametlla mòlta
  • 100g de farina d'ús comú
  • 6 g d'impulsor químic Royal
  • 6 cullerades de crema de xocolata
PREPARACIÓ:
  1. Tamissem la farina i el Royal. Reservem. 
  2. Posem dins el got de l'amassadora la mantega, el sucre i la sal. Ho barregem amb l'accessori de varetes a velocitat mitja durant uns cinc minuts. 
  3. Quan la barreja està esponjosa i blanquinosa incorporem un ou i l'essència de vainilla. Quan el primer ou està ben integrat incorporem el segon. 
  4. Una vegada els ous estan ben integrats afegim l'ametlla mòlta i barregem durant uns segons. 
  5. Canviem a l'accessori pala. Incorporem la farina i ho amassem durant 1 minut aproximadament a velocitat mitjana. Ho acabem d'integrar bé amb l'espàtula. 
  6. Posem la massa dins d'una màniga pastissera i ho deixem reposar una mitja hora a la nevera.
  7. Escalfem el forn a 180º . 
  8. Greixem el motlle amb spray desemmotllant. He utilitzat un motlle de metàl·lic amb cavitats quadrades. Reservem. 
  9. Repartim la massa de manera que omplim cada cavitat amb una mica menys de la meitat de massa. A continuació repartim la crema de xocolata i per últim repartim la massa (fins que omplim la tercera quarta part).                                              
  10. Fem uns copets damunt del pedrís i ho enfornem durant uns 25 minuts. 
  11. Una vegada hem retirat el motlle del forn i podem manipular les magdalenes, les posem sobre una reixeta de refredar.                               
I ja està! Tingueu paciència i espereu a que es refredin per poder gaudir d'unes magdalenes amb un toc de xocolata espectacular. 
Desitjo que us agradin! Tingueu una bona setmana! 


Comentaris

  1. Toma!!! això si que és un bon esmorzar! i amb xocolata! ideal pels fanàtics com jo!! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tinc ganes de tornar-los a fer! Per casa ja me'ls demanen!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Quina crema de xocolata has fet servir? amb trossets de cafè?
    Deuen estar brutals, amb aquesta mica de farina d'ametlla,
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una que vaig comprar al Lidl si mal no recordo...boníssima! Estan boníssimes!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Amb aquedtes magdalenes difícil tancar boca... Quina pintassa, Olga!!!petons

    ResponElimina
  4. Per què em vols tan de mal i m'ensenyes aquestes coses tan bones ?????

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!