GALETES D'OLIVES NEGRES I ANVOXES de #Cuinejar @Cuinema6mans



Tornem a ser aquí amb un @Cuinema6mans! 
El d'avui té una convidada especial...la Laura Solanilla del bloc Cuinejar! A la Laura fa uns quants anys que la conec (no recordo exactament quants), no he coincidit gaire amb ella però el poc que ho he fet m'ha servit per veure que és dolça, transmet bones sensacions i és molt bona persona. Llàstima de no tenir-la més a prop! 
Amb la Glòria i la Marta vam tenir clar li havíem de dedicar un @Cuinema6mans especial a ella. I aquí el tenim! 
Vam decidir-nos per la recepta d'unes galetes salades, d'anxova i olives. Aquesta combinació m'agrada molt!


A mi m'han quedat molt diferents a les de la Laura. Jo he optat per utilitzar dos varietats de paté d'oliva La Masrojana en compte d'olives negres trossejades. Ah! I no vaig recordar de pintar-les amb ou batut! Quines coses em passen...
Vinga, us explico! 


INGREDIENTS
  • 25g de paté d'oliva negra La Masrojana 
  • 25g de paté d'oliva negra picant La Masrojana
  • 6 filets d'anxova 
  • 150g de farina
  • 25g de Maizena
  • 60g de mantega
  • 1 ou
  • Un polsim de sal
PREPARACIÓ: 
  1. En un bol pastem la mantega amb els patés d'oliva, les anxoves trossejades i les farines. 
  2. Fem una bola amb la massa i l'emboliquem amb film transparent. La reservem a la nevera durant una hora aproximadament. 
  3. Escalfem el forn a 180º.
  4. La traiem de la nevera i l'aplanem amb el corró fins deixar la massa fineta (o al vostre gust). 
  5. Tallem la massa amb el tallador de galetes que més ens agradi. Anem col·locant les galetes sobre una safata especial per elles o una safata coberta amb paper de forn. 
  6. Pintem les galetes amb ou batut (a mi se'm va oblidar!).
  7. Enfornem les galetes a 180º durant uns 8-10 minuts. 
  8. Les deixem refredar sobre una reixeta. 
I ja està! A gaudir d'unes bones galetes salades! Les podem menjar amb l'aperitiu, amb formatge cremós, acompanyant una amanida de tomàquet...com vulguem!

Ah!!! No us oblideu de visitar les galetes de la Glòria NO TOT SÓN POSTRES A LA CUINA i les de la Marta PA DE NOUS. Cliqueu damunt el nom dels seus blocs! 



Comentaris

  1. Holaaaaaaa, bones, veritat?????
    Jo també les he fet amb pasta d'olives la Masrojana i m'han quedat negres, tan negres com a tu. La propera vegada amb trossets d'oliva, que m'agrada molt com li han quedat a la Marta!

    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina
  2. Caram, que bones!
    Si més no en tenen tota la pinta.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Oh qué buenas! voy a tomar nota para el aperitivo del domingo y espero acordarme de pintarlas con el huevo. Un beso y buen finde.

    ResponElimina
  4. Hola Olga. Semblen unes galetes de xocolata. Molt bona pinta.
    B7s

    ResponElimina
  5. Ostres, que xules! El proper cop les faig amb pasta d'olives negres!
    Que boniques t'han quedat!!!
    Ptns

    ResponElimina
  6. ualaaaa m'encanta aqeusta recepta!! i quina casualitat que divendres vaig comprar un potet d'olivada negra! han de quedar unes galetes salades la mar de gustoses! petons

    ResponElimina
  7. Doncs és una proposta molt llaminera! Jo que, encara que no ho sembli ;D, sóc més de salat que de dolç, no podria parar de menjar-les!

    Petons Olga i bona setmana

    ResponElimina
  8. Bon dia, Olga,
    Quan les vaig veure a IG em varen agradar les de les 3!
    Felicitats!
    M'agradarà fer-les i la compararé en una que vaig trobar en una revista.
    A veure si m'animo!
    Bon cap de setmana!
    Petons,
    fina

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!