CREMA DE PORRO, PASTANAGA I PATATA


M'agraden les sopes i les cremes tot l'any però a l'hivern tinc devoció per elles. És l'època de l'any que més m'agrada menjar-les, sobretot per sopar. 

És per aquest motiu que m'agrada provar receptes i combinacions noves. La recepta que us porto està preparada amb uns ingredients molt habituals però amb una cocció diferent, que em va sorprendre quan vaig veure la recepta. 
Vinga, us explico!!! 

INGREDIENTS: 

  • 1l d'aigua mineral
  • 300g de porro
  • 300g de patata
  • 180g de pastanaga
  • Sal
  • 1 polsim de pebre mòlt 
  • 50g d'oli d'OVE
  • Pipes de gira-sol, pipes de carabassa...el que més us agradi pel toc final. 
PREPARACIÓ: 
  1. Tallem els porros a rodanxes.
  2. Posem l'aigua dins el got i els porros tallats. Ho fem coure 20minuts/100º/Vel.1
  3. Mentrestant esqueixem les patates i tallem les pastanagues a rodanxes. 
  4. Incorporem les patates i les pastanagues, la sal i el pebre mòlt al got i ho fem coure 20min/100º/Vel.1
  5. Una vegada ha finalitzat el procés de cocció, esperem uns moments que baixi la temperatura per triturar-ho. Incorporem l'oli i ho triturem 1min/Vel.progressiva 5-10. 
  6. Ho presentem en un plat, bol o tassa ben bonics. Empolvorem amb una mica de pebre, unes pipes i unes gotetes d'oli d'oliva. Us quedarà una presentació de festa!
Què us ha semblat? Oi que no té cap secret? Us asseguro que la textura és...impressionant, molt cremosa. Repetiré, segur! 



Comentaris

  1. Que aspecto más delicioso y tentador.

    Besos.

    ResponElimina
  2. Buenísima!! en casa hago muchas sopas y cremas, sobre todo para mi madre y ya para la nieta que nos ha salido con buen apetito.
    Un besito

    ResponElimina
  3. Calenteta...que bona aquests dies de fred!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  4. Jo també sóc molt fan de les sopes/cremes i sobretot a l'hivern! Aquesta amb aquests freds... de vici!!!
    Ptns

    ResponElimina
  5. Hola Olga. Tire en falta les visites i ja estic aquí.
    En 1 hora es publica una sopa al meu blog diferent a la teua, però semblant en que es bull la verdura primer i s'afegeix l'oli després.
    M'emporte la teua.
    Besets.

    ResponElimina
  6. Jo també sóc una gran fan de les sopes i cremes a l'Hivern! LEs faig monotemàtiques! Hauré d'intentar fer mix amb d'altres verdures! Per que te una pinta!!!!
    Ptnts

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!