POLLASTRE A LA TARONJA I CURRI AMB UN TOC DE VERMUT #1llibre1recepta





La meva germana em va regalar l'any passat el llibre de cuina EL RECEPTARI GROC. 
Quan el vaig tenir a les mans em vaig marcar unes receptes per fer-les i aquesta que us porto avui és una d'elles. M'agrada el pollastre, tinc  taronges i m'agrada el curri...que més vull! 
He fet una adaptació de la recepta original en la que utilitza pit de pollastre enfarinat, fregit i acompanyat de la salsa. Jo, en canvi, he fet pollastre a la cassola. Els mateixos ingredients però cuinats diferent. Ah! I amb un toc de vermut. 



Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 

  • Un pollastre trossejat per fer a la cassola
  • El suc de dos taronges 
  • 1/2 got de vermut 
  • 1 got petit d'aigua o brou de verdures (segons com vagi la cocció del pollastre) 
  • 1 ceba grossa
  • 2 o 3 alls 
  • 1 fulla de llorer
  • Curri (al gust) 
  • Sal i un polsim de pebre mòlt
  • Oli d'oliva OVE 
PREPARACIÓ: 
  1. Salpebrem el pollastre. Reservem. 
  2. Tallem la ceba a trossos llargs. Reservem. 
  3. En una cassola posem oli a escalfar amb els alls i daurem el pollastre per tots dos costats. 
  4. Quan tinguem el pollastre daurat incorporem la ceba i ho cuinem durant 5 minuts. 
  5. Afegim el vermut i deixem evaporar uns dos minuts. 
  6. Incorporem el suc de taronja, el curri i la fulla de llorer. Ho salem una mica i ho fem coure fent xup-xup fins que el pollastre estarà cuit (tot dependrà del tipus de pollastre que utilitzeu). Vigileu la cocció per si veieu que es queda sec. Si és així, incorporeu una mica d'aigua o brou de verdures.  
I ja està! Així de senzill! Un pollastre a la cassola diferent...amb el toc especial que li dóna el curri. Desitjo que us hagi agradat i que us animeu a cuinar-lo. 



Comentaris

  1. Eiiii, quina cassoleta! Quan hi tornis un tupper cap a Reus!

    Ptnts i bona revetlla.
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!