LLONGANISSA AMB CEBA I VERMUT



 

Per culpa de les meves amigues blogueres ganxetes m'he aficionat a cuinar amb vermut! Cada vegada m'agrada més!! El vermut dóna un gust i un aroma molt especial als plats. M'encanta!

La recepta que us porto avui és molt senzilleta, sense cap complicació. Això sí...l'ingredient principal, la llonganissa, ha de ser de gran qualitat. No cal que us digui que la que jo he utilitzat és de Carnisseria Nogales, d'excel·lent qualitat, la nostra preferida. I el vermut també ha de ser bo!!
Les quantitats dels ingredients són aproximats. Podeu posar més o menys ceba, al vostre gust. Com m'agrada moltíssim la ceba li poso en quantitat generosa. No he posat grans de pebre perquè la llonganissa ja en porta.
Vinga, us explico!!!






INGREDIENTS:
  • 1kg de llonganissa
  • 3 cebes grosses
  • 4 alls
  • 1 raig generós de vermut 
  • Oli d'oliva VE 
  • Sal
  • 1 fulla de llorer
PREPARACIÓ: 
  1. Tallem la ceba com més ens agradi, a tires o a daus. Reservem. 
  2. Tallem la llonganissa a trossets, Reservem. 
  3. En una cassola posem oli d'oliva VE a escalfar, amb els alls. Quan l'oli estigui calent (però vigilant que no fumegi)  daurem la llonganissa per tots els costats.
  4. Quan tenim la llonganissa daurada afegim la ceba i el raig de vermut. Ho remenem bé i ho mantenim a foc fort durant uns cinc minuts. A continuació baixem el foc i ho fem coure a foc lent fins que veiem que la ceba està. 
I ja està!! Què us ha semblat? Senzill, ràpid i deliciós! Si ho fem d'un dia per l'altre...encara ho és més!


 




Comentaris

  1. M'encanta aquesta entrada al blog, i...la teva recepta encara m'agrada més; l'apunto!:=)MªAssumpció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Assumpció!!! Ja veuràs que bona és! Molts petons,
      Olga

      Elimina
  2. Quina mala influència aquestes amigues ganxetes🤣🤣🤣🤣
    Veritat que queda bé el vermut als guisats? Ja saps que jo en sóc molt fan!
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!