PASTA AMB MILANESA D'ALBERGÍNIA @Cuinema6mans


Ens ha costat una miqueta tornar a agafar el ritme però ja som aquí de nou les xiques del  @Cuinema6mans. 
El d'aquest mes ha nascut a partir d'un bon costum que tenim...quan anem de viatge pensem les unes en les altres i ens portem un detallet. 
Jo aquest estiu no he pogut aportar res perquè no he anat de viatge. La meva estimada Glòria ens va portar una sal de luxe dels països nòrdics que va visitar i la meva estima Marta va venir de Londres amb un exemplar de la revista de cuina "Delicious", de la qual hem triat la recepta que avui us portem. 
Hem triat un plat de pasta que porta un ingredient que a totes tres ens agrada molt...l'albergínia. Vinga, us explico!! Avui d'una manera diferent!


És molt senzill de fer! Molt important triar ingredients de qualitat: una bona pasta, una bona tomaca i una bona albergínia. 


Es tractar de fer una salsa de ceba, tomaca i alfàbega amb molta paciència...fent xup-xup. Anar fent-se a poc a poc, a foc lent. Jo la vaig tenir durant una hora i mitja. Va quedar deliciosa. Vaig utilitzar tomaca en conserva feta per mi a l'estiu, amb tomaques trossejades a trossets petits (m'agrada més que triturada). 

A banda, preparem una milanesa d'albergínia. La recepta ens proposava tallar a rodanxes l'albergínia i jo ho vaig fer a daus, excepta amb una rodanxa per plat (per la decoració). Vaig arrebossar l'albergínia amb panko. 

La pasta la bullim a l'últim moment i posem dues o tres cullerades de l'aigua de cocció a la salsa de tomàquet. 

I finalment...presentem el plat ben bonic! Ara ja només ens queda gaudir d'un excel·lent plat de pasta. 


Us convido a visitar a les companyes del @Cuinema6mans! 
La recepta de la Glòria de NO TOT SÓN POSTRES...aquí 
La recepta de la Marta de PA DE NOUS...aquí 


Comentaris

  1. Bona aquesta pasta! Ha costat però per fi hem engegat...ara, un altre abans de Nadal????
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  2. Un plaer pensar en el nostre Cuinem a 6 mans! I pensant en el proper! i l'altre ja serà plegades, toca a casa meva!!!!
    Petonets o molt bona aportació!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ganes de trobar-vos i passar una bona estona juntes!
      Bona setmana,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!