CROISSANTS DE SOBRASSADA I LLAGOSTINS

Fa uns dies vaig veure la recepta d'aquests croissants. No em feu dir a on perquè no ho recordo. Em penso que era en una revista... A vegades em passen coses així! 
Em va cridar molt l'atenció la combinació dels seus ingredients: llagostins i sobrassada. Vaig trobar que era un mar i muntanya molt original! 


He fet una variació respecte a la recepta que vaig llegir:he canviat els llagostins crus pels cuits. 
És molt senzilla, ràpida de fer i trobo que fa molt de festa, per això he pensat que és ideal pels dies de Nadal que s'apropen. 
Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 
  • 1 làmina de pasta de full rodona
  • Sobrassada 
  • Llagostin cuits 
  • 1 ou (per pintar) 
  • Julivert (opcional, per empolvorar i decorar) 
PREPARACIÓ: 
  1. Escalfem el forn a 200º. 
  2. Escampem la làmina de pasta de full i la tallem amb un tallador de pizza en vuit porcions. 
  3. A cada porció posem sobrassada i un o dos llagonstins (tot depèn del seu tamany). Enrotllem el triangle i li donem forma de croissant. Fem el mateix amb les porcions restants. 
  4. Muntem amb ou batut els croissants i els empolvorem amb julivert (amb el de pot, deshidratat). 
  5. Els enfornem durant uns 15-20 minuts, fins que estan daurats. Una vegada ha finalitzat el procés de cocció els deixem refredar sobre una reixeta. 

I ja està! Els podem menjar calents o freds, de les dues maneres estan ben bons. 
Desitjo que us hagi agradat i si us decidiu a fer-la ja m'ho explicareu! 


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!