PANETS INTEGRALS AMB NOUS #fetsenunpimpam I LA SEVA VERSIÓ


      
            


Fa uns dies vam fer una classe Thermomix de cuina saludable i vam fer aquests panets. 
Es fan en un pim-pam! En un tres i no res podem gaudir d'uns panets fets per nosaltres mateixos i acabats de fer.
Un petit plaer però que a la vegada és molt gran! 



La recepta és de Cookidoo, la plataforma de receptes de Thermomix. L'únic canvi que vaig fer va ser empolvorar-los amb flocs de civada en compte de muesli, tal i com deia a la recepta original. També ho podeu fer amb una barreja de llavors (sèsam, pipes de gira-sol, pipes de carabassa, lli,...), us asseguro que encara són més bons. 
Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 

  • 300g d'aigua
  • 25g de llevat fresc
  • 100g de nous pelades 
  • 500g de farina integral
  • 1 cdta de sucre
  • 1 cdta de sal
  • 15g d'oli d'oliva verge extra
  • Flocs de civada per arrebossar els panets 
  • Aigua per pinzellar els panets 
PREPARACIÓ: 
  1. Posem dins el got l'aigua i el llevat fresc. Ho escalfem una mica 1min/37ºC/Vel.1
  2. Afegim les nous, la farina integral, el sucre, el llevat, la sal i l'oli. Barregem 15 segons/Vel.6 i amassem 2min/Espiga. Treiem la massa del got. 
  3. Dividim la massa en 16 porcions aproximadament. Formem una bola o barretes, al vostre gust.
  4. Posem els flocs de civada en un bol o plat. 
  5. Pinzellem amb aigua cada barreta o panet i arrebossem amb els flocs de civada. Els anem col·locant a la safata del forn prèviament coberta amb paper vegetal d'enfornar. 
  6. Compte! No hem de preescalfar el forn! Introduïm la llanda al forn i ho enfornem uns 25 minuts a 220º. 
  7. Una vegada ha finalitzat la cocció els deixem refredar sobre una reixeta. 

Si voleu, poder seguir la mateixa recepta però amb farina normal. Us ensenyo com em van quedar els panets que vaig fer amb farina normal i arrebossats amb la barreja de llavors. Boníssims!! 




Comentaris

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Eiii...aquesta és la recepta que em vàres passar per IG....encara la tinc pendent, però segur que els faig, gràcies guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'han agradat molt! A veure què et semblen a tu! De ben segur que els milloraràs!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Aquest TMX treu fum! M'agraden. Admeten bé el congelador?
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí!!! No para!!!! Aquest nou TM6 és una passada!!!! El tema congelador...ja t'ho diré! En tinc uns quants al congelador!
      Petonets,

      Olga

      Elimina
  4. El format panet petit m'agrada molt, i si a sobre és integral, fatàstics!!! Ptnts

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!