TÀRTAR DE SECALLONA DE @CarnisseriaNogales AMB TOMÀQUETS CONFITATS A L'ESTIL @nototsónpostres

Fa unes setmanes vaig publicar una recepta de tàrtar de secallona de la Carnisseria Nogales amb tomàquets naturals. M'agrada molt fer-ho amb aquesta secallona perquè és molt natural...la llonganissa fresca deixada assecar. A casa...vola! Desapareix en un tres i no res!!!

Avui us presento una variació de la recepta seguint la de la Glòria del bloc No tot són postres a la cuina (a qui jo considero la meva "padrina bloguera").

Fa uns dies la meva veïna em va regalar uns tomàquets pera de l'hort del seu sogre que eren espectaculars. Quan els vaig tenir davant vaig decidir que seguiria la recepta de la Glòria. Els vaig confitar al forn, tal i com ella els fa. 

En vaig fer per que en sobressin i poder fer uns potets petits de conserva al bany Maria. 

El tàrtar el vaig preparar amb un procediment diferent a l'anterior: aquesta vegada vaig tallar la secallona amb el ganivet, a trossets molt petits. 

Vinga, us explico! 

INGREDIENTS:

  • Tomàquets pera
  • Oli d'OVE Miralls de la Cooperativa de Corbera d'Ebre (DOP Terra Alta)
  • Sal
  • Sucre
  • Secallona 
  • Julivert (opcional) 

PER FER ELTS TOMÀQUETS CONFITATS: Peleu els tomàquets i talleu-los per la meitat. Disposeu-los en una safata de forn i empolvoreuvereu-los amb sal i sucre i un bon raig d'oli d'OVE. Enforneu-los tres hores a 120º. Una vegada estiguin freds, retireu les llavors i reserveu-los per consumir-los de la manera que més us vingui de gust. 

PER PREPARAR EL TÀRTAR: Talleu a trossets molt petits la secallona i talleu a trossets els tomàquets confitats. Barregeu-ho molt bé en un bol i aboqueu un rajolí d'oli d'OVE. Torneu-ho a barrejar molt bé. Presenteu-ho en un plat amb un emplatador (de la forma que més us agradi). Empolvoreu-ho amb julivert en el moment de presentar-ho a taula. 

Ja veureu quina passada! Voldreu repetir...us ho asseguro. 



Comentaris

  1. Ets un solete fillola bloguera! Dóna gust compartir receptes amb tu.
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  2. Aquesta recepta m'encanta!!
    Felicitats a les 2!
    Petonets

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!