POLLASTRE AMB MAÇANA, PRUNES I PINYONS AMB UN TOC DE #LoSerio @AgrícolaCorberad'Ebre




Un bon dia em truca la Sònia de la Cooperativa Agrícola de Corbera d'Ebre i em proposa cuinar una recepta per una nova secció de la web MARIDATGES ENTRE FOGONS
I...quina és la meva resposta? Doncs...que sí,  que m'encantaria, evidentment! 

Havia de pensar-me la recepta que cuinaria i ells decidirien el maridatge: vaig optar per una recepta de la meva mare, pollastre amb maçana, prunes i pinyons. El vam maridar amb una garnatxa blanca, el QUATRE VINT BRISAT. 


Van venir a casa meva  Manel Cortés i Jordi Gatell de Cordegat, companyia que desenvolupa projectes de comunicació, i vam fer la gravació de la recepta. 
Vaig passar una tarda molt agradable...tot i els nervis de la gravació. El Jordi i el Manel són uns excel·lents professionals! Transmeten tranquil·litat i saben orientar-te i guiar-te d'allò més bé. Vaig aprendre molt amb ells! 

El pollastre el vaig cuinar amb l'oli d'oliva de la varietat empeltre MIRALLS i amb vi ranci LO SERIO. 


Avui no us deixo la recepta escrita...us convido a visitar la web de la Cooperativa i a visionar el vídeo amb la gravació al seu Canal de Youtube...aquí

Desitjo que us agradi molt i us decidiu a cuinar-la. 





Comentaris

  1. M'agrada la recepta, m'agrada la gravació, m'agraden els productes... però sobretot un 10 per la cuinera!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  2. Nervis tu? jajaja si ja estàs acostumada !!! és una recepta de Festa Major! Pollastre rostit, és el plat que tothom hauria de saber fer ( i és ben fàcil)posa bon producte i tens l'èxit assegurat!
    Bona recepta

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!