BUNT CAKE D'ANÍS I TARONJA #1bloc1recepta

 



Com en altres moltes ocasions em passa...de seguida que vaig veure publicat a Instagram el bundt cake de Bea del bloc I Love Bunt Cakes vaig tenir clar que el faria. I el fet de veure que estava relacionat amb Marina de La Rosquilla de la Tía Laura va fer que encara em refermés més en la meva idea. I la vaig encertar!!! 

Tal i com elles ho descriuen...quan et poses el primer mos a la boca dius "sabor d'abans, sabor dels de tota la vida". A mi m'agraden molt els dolços que porten anís! I és això...que t'evoquen records, sabors d'infantesa, de dolços tradicionals. 


Respecte a la recepta que la Bes i la Marina publiquen he fet dos petits canvis: he substituït la llimona ratllada per la taronja i he incorporat sucre vainillat. La combinació anís-taronja m'agrada moltíssim i quasi que m'agrada més posar-hi taronja ratllada als cocs que llimona. 

Per fer-lo més nadalenc he utilitzat el meu motlle Tree de Nordic Ware. Queda tan bonic tot empolvorat de sucre glass! I com podeu veure, al seu costat, hi ha una boleta de Nadal amb el nom del bloc. Moltes gràcies Adriana per aquest regal tan bonic!



Vinga...us explico! 

INGREDIENTS: 
  • 4 ous M
  • 100g d'anís sec
  • 250ml de llet sencera
  • 30g de sucre vainillat
  • 270g de sucre blanc
  • 400g de farina de rebosteria
  • 16g d'impulsor químic Royal
  • Ratlladura d'una taronja 
  • Sucre glass per la presentació (opcional)
PREPARACIÓ: 
  1. Escalfem el forn a 180º.
  2. Preparem el motlle: el greixem molt bé amb spray desemmotllant. Reservem. 
  3. Batem molt bé els ous i anem afegint un a un els ingredients respectant l'ordre en que els teniu detallats. No incorporem el següent fins que l'anterior no està ben integrat. 
  4. Aboquem la massa al motlle que tenim preparat i fem uns copets sobre el pedrís de la cuina. 
  5. L'enfornem durant uns 55 minuts o fins que el testador surt net. 
  6. Una vegada finalitzada la cocció el deixem reposar 10 minuts dins del motlle. Passats aquests minuts el desemmotllem i esperem a que es refredi sobre una reixeta. 
  7. Abans de presentar-lo l'empolvorem amb sucre glass (opcional). 















Comentaris

  1. Quin aspecte més flonjo! Si passa, quan veus una recepta i dius, la faré segur...així es fa gran la llista de futures receptes! I, jo sóc més de la taronja i ara posant també llima! Petonets

    ResponElimina
  2. Es veu súper esponjós! Me’l poso a la llista de receptes per fer, a veure si no tardo massa en tastar-lo😉
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!