BUNDT CAKE DE XOCOLATA AMB NUTELLA I MADUIXES

 


Com en altres ocasions m'ha passat...va ser veure la publicació de Bea I Love Bundt Cakes a Instagram, anar ràpidament al seu bloc i guardar-me la recepta per preparar-la el més aviat possible. Les seves receptes són èxit assegurat! I la combinació maduixes i xocolata també ho és, oi? 


Quasi vaig seguir fil per randa la fòrmula dels ingredients: vaig reduir una mica la quantitat de sucre i no vaig utilitzar la pasta de vainilla: em vaig equivocar a l'hora de preparar els ingredients sobre la taula i vaig agafar el potet de l'essència de vainilla. A vegades em passa...perquè faig dos o tres coses a la vegada. 


A l'hora de fer el farcit del bundt vaig anar a la meva. La Bea va buidar una mica la base del bunt per encabir dins la crema d'avellanes i maduixes i jo no ho vaig fer. Ho vaig fer tal qual el tall em va permetre. També em va agradar molt el resultat! Veure la Nutella com si regalimés pel bundt va ser...espectacular! 

Vaig fer la recepta sencera però la vaig repartir en dos motlles petits, un més alt per farcir-lo i l'altre per deixar-lo tal qual. Vosaltres podeu fer el que us vaig millor. 

Contenta del resultat...és poc! Contentíssima! 

Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 
  • 175g de mantega a temperatura ambient
  • 200g de sucre 
  • 300g de farina d'ús comú
  • 5 ous M
  • 250ml de nata líquida
  • 50ml de llet sencera 
  • 1cdta d'essència de vainilla
  • 75g de cacau pur en pols 
  • 7g d'impulsor Royal
  • Un polsim de sal 
  • Sucre glass per decorar
  • Nutella 
  • Maduixes 
PREPARACIÓ:

1. Escalfem el forn a 180º i preparem el motlle amb spray desemmotllant. Reservem. 

2. Tamissem la farina, el Royal i la sal. Reservem. 

3. En un bol barregem la nata, la llet i el cacau. Reservem. 

4. Posem en un bol la mantega i el sucre i ho batem fins que ens queda una textura blanca i cremosa (jo ho faig amb la KA, amb l'accessori pala, a velocitat mitjana). 

5. Tot seguit anem incorporant els ous d'un en un (a baixa velocitat). No incorporem el següent fins que l'anterior no està ben integrat. A continuació, afegim la culleradeta d'essència de vainilla. 

6. Per últim afegim la barreja de la farina i la del cacau amb la llet i la nata  en diferents vegades: farina-cacau-farina-cacau-farina. 

7. Aboquem la massa al motlle. Fem uns copets sobre el pedrís de la cuina i ho enfornem uns 55 minuts (si repartiu la massa en motlles més petits, reduïu el temps de cocció a 45 min. aprox). Finalitzada la cocció el deixem refredar dins del motlle uns 10 minuts. Passats aquests minuts el desemmotllem i el deixem refredar sobre una reixeta. 

9. Netegem i trossegem les maduixes a porcions petites. Reservem. 

8. Quan el bundt està fred el partim per la meitat. A la porció que ens fa de base hi posem una capa generosa de Nutella i a sobre els trossets de maduixa.  Ho cobrim amb l'altra porció de bunt i ho empolvorem amb sucre glass. 

Ho presentem ben bonic i...ja ho tenim!!! Si us agrada la idea però vosaltres teniu un coc preferit ho podeu fer amb ell. Triomfareu!! Us ho asseguro! 






Comentaris

  1. Quina pasada, ha de estar bonissima!!!
    Petonds.

    ResponElimina
  2. Em vols mal posant-me aquestes temptacions al davant 😍😍😍
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!