COC DE NESPRONS AMB UN TOC D'ANÍS



Al jardí tenim un nesproner que fa uns nesprons molt bons. A mi no m'agraden gaire (per no dir gens) però qui els tasta diu que són boníssims. 

Feia temps que volia fer un coc amb nesprons. Hi ha coneguts que em pregunten "tens recepta publicada?"...doncs no, de moment no la tinc. 
LLavors, l'opció és anar a visitar al Sr.Google i fer una cerca. 


Com el volia fer amb el TM6 (perquè trituro fruita i amasso utilitzant un sol estri) em vaig decantar per recepta del bloc Thermorecetas. Vaig seguir la seva recepta fent alguns canvis. Un d'ells va ser afegir anís i l'altre, reduir sucre (els nesprons eren molt dolços). Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 
  • 300g de nesprons 
  • 20g de suc de llimona
  • 150g de sucre 
  • 20g de suc de llimona 
  • 1 iogurt grec 
  • 30g d'anís
  • 125g d'oli de gira-sol 
  • 3 ous L 
  • 380g de farina de rebosteria 
  • 1 sobre d'impulsor Royal 
  • 1 polsim de sal 
PREPARACIÓ: 

1. Escalfem el forn a 180º i preparem el motlle (vaig utilitzar un motlle rodó desmuntable de 20cm). 

2. Posem dins del got del TM6 els nesprons, el suc de llimona i el sucre. Ho triturem 20 segons/Vel.7. 

3. Afegim l'oli, l'anís i els ous. Ho barregem 30segons/Vel.3. 

4. Incorporem la farina, el Royal i la sal. Ho barregem 10 segons/Vel.4. Ho acabem de barrejar suaument amb una espàtula. 

5. Aboquem la massa al motlle i ho fornegem durant uns 45min o fins que el testador ens surt net. Quan estigui cuit esperem 10minuts per desemmotllar-lo i el deixem refredar sobre una reixeta. 

6. En el moment de presentar-lo a taula ho empolvorem amb sucre glass. 

Ja veureu...tindreu un coc molt saborós i molt humit. No us durarà gaire! 

Comentaris

  1. La fruita li deu sonar molta humitat, no? mmmm que bo! d'aquells que no pararies de menjar! ;)

    ResponElimina
  2. Molt fan dels nespres i molt fan dels cocs… no cal dir res més😉

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!