MINIBUNDTS DE TARONJA I ANÍS #unteconmartha

 


Començo setmana amb una recepta dolça. Normalment les publico uns dies abans del cap de setmana però avui canvio els plans. Intueixo que aquests dies seran intensos i potser em farà falta alguna coseta dolça per fer-los passar millor! 


La recepta que us porto avui és la meva versió d'una de la Martha Stweart, del llibre Pasteles. Va ser l'última aportació al repte mensual #unteconmartha. 
Van quedar uns mini bundts de taronja i anís...deliciosos i molt suaus. 


L'anís de la recepta original era de llavors d'anís (matafaluga). Pel meu gust, la quantitat era excessiva i llavors vaig pensar en substituir-lo per anís sec i posar-hi només un grapadet. A la vegada, vaig reduir quantitat de sucre i d'oli (l'anís ja li dona prou dolçor). La vaig encertar! 


Vaig utilitzar el motlle dels minibundts Swirl, una de les meves últimes adquisicions. 

Vinga, us explico! 

INDREDIENTS: 
  • 80g de farina d'ús comú
  • 2 ous L
  • 1 rovell d'ou L 
  • 90g de sucre blanc
  • Ratlladura de 1/2 taronja 
  • 1 polsim de matafaluga (al gust) 
  • 100g d'oli OVE 
  • 20g d'anís (sec o dolç, el que tingueu)
  • 1 polsim de sal 
  • 1cdta de cafè d'impulsor Royal 
  • Sucre glass per empolvorar 

PREPARACIÓ: 

  1. Escalfem el forn a 170º.
  2. Preparem el motlle: el ruixem amb spray desemmotllant i reservem. 
  3. Tamissem la farina, la sal i l'impulsor. Reservem. 
  4. Al bol de la KA posem el sucre, els ous, la ratlladura de taronja i la matafaluga. Ho barregem  molt bé fins que queda una barreja escumosa. 
  5. A continuació afegim l'oli molt poc a poc, amb un raig molt fi, a velocitat molt baixa. 
  6. A continuació incorporem la farina en tres vegades. No ho barregem en excés. 
  7. Per últim incorporem les fruites enfarinades i  perles de xocolata. Ho barregem amb una espàtula molt suaument. 
  8. Aboquem la massa a les cavitats del motlle i fem un copets sobre el pedrís de la cuina (posem a sota un drap). 
  9. Enfornem durant uns 20 minuts aproximadament o fins que el testador surt net. 
  10. Retirem del forn i deixem reposar uns 10 minuts dins del motlle. 
  11. Desemmotllem i deixem refredar els minibunts sobre una reixeta. 
  12. Aban de presentar-los els empolvorem amb sucre glass. 
Ja veureu que finets i suaus queden! Voldreu repetir! 



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!