COC DE TARDOR...MAÇANA, PANSES I AVELLANES

 


Aquest coc ha estat un gran i agradable descobriment. 
Al calaix de la nevera tenia unes maçanes que feia dies que me les mirava i pensava..."què puc fer amb elles?" 
Vaig anar a buscar a Cookidoo i vaig triar la recepta d'aquest coc. Bé, aquesta exactament, no. 
Vaig fer un canvi significatiu, en compte de fer-la amb nous la vaig fer amb avellanes. 



Feia dies que volia fer quelcom dolcet amb les avellanes de Ca Rosset...unes avellanes que són excepcionals. I mira, el moment va arribar. 


Respecte a la resta d'ingredients...vaig reduir una miqueta la quantitat de sucre, vaig afegir un raig de pasta de vainilla i en compte de posar canyella, les meves espècies de l'Alsàcia.
Vaig fer-lo amb el meu estimat TM6, ideal perquè en un sol pas ho tritura tot: panses, maçana, avellanes...i queda perfecte. 
Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 
  • 120g de mantega a temperatura ambient
  • 140g de sucre
  • 3 cdtes de postres de barreja d'espècies de l'Alsàcia 
  • 300g de maçanes trossejades (pelades, sense llavors)
  • 300g de farina de rebosteria 
  • 3 ous L
  • 1cdta de sal 
  • 1cdta de bicarbonat
  • 110g de panses
  • 70g d'avellanes torrades
  • 1 cullerada de pasta de vainilla 

PREPARACIÓ: 
 
1. Escalfem el forn a 180º i preparem un motlle rectangular tipus cake (el podeu untar de mantega o folrar amb paper d'enfornar). 

2. Posem dins del got tots els ingredients i triturem 20 segons/Vel.6. A continuació baixem els ingredients amb l'espàtula i tornem a triturar 10segons/Vel.5. 

3. Aboquem la massa al motlle i fem uns copets sobre el pedrís. Enfornem durant 50-60 minuts o fins que el punxeu amb un testador us surt net. 

4. Una vegada finalitza la cocció el retirem del forn i el deixem reposar dins del motlle uns 10 minuts. Desemmotllem i el deixem refredar sobre una reixeta. 

I ja està! El presentem ben bonic i...a xalar! Si el compartiu amb la vostra família i amics de ben segur que estaran encantats! 







Comentaris

  1. Mmmm...Segur que provaré, GRÀCIES!!!
    MªAssumpció:=)

    ResponElimina
  2. Ja tenim la tardor aquí! Aquest coc ens hi porta 🍂🍁🍁 (malgrat la caloreta encara ens acompanya😉)
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!