BUNYOLS DE CARXOFA AL CALIU AMB BACON #OlivaSupermercats



Començo setmana i acabo el mes de gener amb la recepta #OlivaSupermercats que té com a ingredient protagonista la carxofa.

 

Volia preparar una recepta diferent i vaig fer cerca i vaig trobar una de la revista Cuina que em va agradar molt. Formava part d'un recull de receptes amb carxofa i vaig triar la que us presento avui però amb la suma d'un ingredient, el bacon (que també podria ser pernil salat). Respecte a la recepta original, he modificat la cocció i l'he fet en un únic pas. 

Aquestes sis carxofes tan precioses que veieu a la fotografia de dalt van anar al forn de llenya (també pot ser la brasa, el forn, el microones o la fregidora d'aire). A partir d'aquí comença la recepta. Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 

  • El cor de 6 carxofes al caliu 
  • 100g de farina
  • 1 ou 
  • 1 polsim de sal
  • 1 got de cervesa (tamany got aigua aprox)
  • 2 cdtes de postres d'impulsor Royal 
  • 50g de beicon tallat a daus petitets 
  • OVE per fregir 
PREPARACIÓ: 

1. Tallem a trossets petits els cors de carxofa. Reservem. 

2. Barregem la farina amb el Royal en un bol. Reservem.

3. En un bol mitjà posem la cervesa i anem incorporant a poc a poc al farina. Quan tenim la massa ben barrejada, afegim l'ou batut i un polsim de sal. Ho tornem a barrejar bé, fins que l'ou està ben integrat. A continuació incorporem la carxofa i els daus de bacon i ho tornem a barrejar. 

4. En una paella o cassó alt posem a escalfar OVE. Quan l'oli està calent (però no fumenjant, vigilem!) anem freg¡nt els bunyols, abocant la massa cullerades soperes. Els deixem reposar sobre un plat amb paper absorvent. 

I ja està, jo ho tindríem! Només queda tenir paciència i esperar a que deixin de cremar per tastar-los! 
Estic convençuda de que si els proveu us encantaran. 


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!