FILETS RUSSOS AMB CEBA CARAMEL•LITZADA O ACOMPANYAMENT AL GUST

 


Una vegada van finalitzar les festes de Nadal vaig voler fer una mica de "net" al congelador. Sempre compres una mica més "per si de cas" i passen els dies i no ho necessites. 
Vaig dubtar si preparar unes mandonguilles amb salsa, unes pilotetes per la sopa o una salsa bolonyesa. Al final vaig optar per uns filets russos. A més a més, tenia ganes de provar de coure'ls a la meva fregidora d'aire. Va ser una bona opció! 


Els vaig acompanyar de ceba caramel·litzada preparada amb el meu TM6 però els hagués pogut acompanyar de qualsevol altra salsa o d'un puré de patata. L'acompanyament el deixo al vostre gust, l'opció és vostra! 

Els vaig preparar d'una manera molt semblant a com vaig la preparació de la carn picada per fer mandonguilles. Vaig afegir dos ingredients: ceba i salsa de soja. Van quedar...boníssims! 
Vinga, us ho explico! 

INGREDIENTS (10 filets aprox): 
  • 500g de carn picada mixta
  • 1/2 ceba petita tallada a trossets petits 
  • 1 ou 
  • Una mica de julivert 
  • 2-3 cullerades de pa ratllat i una mica més per arrebossar 
  • 1 cullerada de salsa de soja 
  • 1 cullerada de llet 
  • Sal
  • Un polsim de pebre 
  • Oli OVE per pinzellar els filets (unes tres cullerades)
PREPARACIÓ: 

1. En un bol barregem tots els ingredients fins que estan molt ben integrats. Ho deixem reposar unes hores a la nevera cobert amb film transparent (la majoria de vegades ho preparo a la nit per al dia següent). 

2. Dividim la massa en 10 porcions aproximadament. Formem una bola amb cada porció, l'aplanem i l'arrebossem en pa ratllat. 

3. Cocció: podeu fregir-los o coure'ls a la fregidora d'aire. Vaig preescalfar i els vaig pinzellar amb OVE coure uns 15 minuts a 200º. 

I ja ho tenim! Com us he dit a l'inici de l'entrada...els podeu acompanyar del que més us agradi! 







Comentaris

  1. Només llegint la recepta ja m’agafa gana!
    Que bones han d’estar amb la ceba per damunt😋

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  2. Apuntada, bona idea!!!....jo també faré amb fregidora d'aire!:=) MªAssumpció

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!