BUNDT DE TORRÓ #1llibre1recepta

 


Amb la recepta que us porto avui dono per estrenada la meva temporada de 🎄Nadal 2023 🎄
Estic molt contenta perquè he fet dues estrenes en una...per un costat el motlle i per l'altre el nou llibre Todo sobre los Bunt de Bea Roque. 
Els motlles, ja sabeu, soc una apassionada. I el llibre...espectacular es queda curt. A part de poder gaudir de les seves receptes i de les seves imatges, he après una mica més sobre aquests dolços que tant m'agraden. 



Em va fer il·lusió voler estrenar el llibre amb una recepta ben nadalenca, i mira, avui us la presento. Em va agradar molt però que molt. 
La vaig compartir amb la meva família i també els va agradar moltíssim, així que...vol dir que es queda. 
No em vaig poder esperar a veure si sobra torró tou de Xixona i vaig anar a comprar-ne expressament.


Vaig seguir la recepta fil per randa i li vaig incloure un rajolí de pasta de vainilla, com faig a la majoria de cocs i bundts que preparo. 

Vinga, us explico! 

🎄INGREDIENTS: 
  • 3 ous M
  • 180g de sucre blanc
  • 100g d'oli de gira-sol
  • 200g de farina d'ús comú
  • 2 cdts d'impulsor Royal
  • 135g de iogurt grec 
  • 90g de torró de Xixona
  • 50g de llet calenta (per desfer el torró) 
  • 1 cdta de postres de pasta de vainilla 
  • Sucre glass vainillat per decorar 
🎄PREPARACIÓ: 

1. Escalfem el forn a 175º i preparem el motlle amb spray desemmotllant. Reservem. 

2. Tamissem la farina i el Royal. Reservem. Barregem el iogurt amb la pasta de vainilla i reservem. 

3. Desfem el torró ben desfet amb les mans i el posem en un bol. Incorporem la llet calenta i amb l'ajuda d'una forquilla el desfem. Reservem.

4. Al bol de la KA posem el sucre i els ous. Amb l'accessori varetes ho batem molt bé a velocitat alta fins que queda una esponjosa. 

5. Baixem la velocitat de la KA i incorporem molt lentament l'oli.  Canviem l'accessori varetes per la pala i afegim la crema de torró (llet+torró desfet). 

5. Ara és el moment d'incorporar la farina i la de iogurt/vainilla. Ho fem seguint els passos: farina-iogurt-farina-iogurt-farina. 

6. Aboquem la massa dins el motlle, allisem la superfície amb l'espàtula i fem un copets sobre el pedrís de la cuina (posem a sota un drap). 

8. Enfornem durant uns 40 minuts aproximadament o fins que el testador surt net. Retirem del forn i deixem reposar uns 10 minuts dins del motlle. 

9. Desemmotllem i el deixem refredar sobre una reixeta.

10. Abans de presentar-lo i una vegada estigui fred,  l'empolvorem amb sucre glass.

Us asseguro que us enamorarà i voldreu repetir! Mireu el tall...




Comentaris