PATÉ DE CARXOFES, DÀTILS I PINYONS

 


Avui us porto una recepta d'aquelles que es fan en un pimpam i que el resultat és sorprenent. 
És una de les receptes noves que hem preparat a les classes Thermomix d'aquest any i que m'ha agrada molt. 
Quan fem una classe, el més important no són les receptes que cuinem sinó el diàleg que establim entre nosaltres, aquell consell o truc que sempre explica alguna clienta...el "hi afegeixo, ho faig d'aquesta manera, sempre hi poso això, si us agrada més fet tants minuts més de cocció,..." 

Doncs en el cas d'aquesta recepta, és el que va passar. Quan la preparaven les companyes, l'Anna em va dir "jo hi afegeixo un grapadet de pinyons i queda molt bona". Moltes gràcies per compartir-ho! Jo l'he fet així i...perfecta! 

La podeu fer amb el Thermomix, batedora o picadora 1-2-3.
Només necessitareu:
  • 200g de cors de carxofes en conserva (els heu d'escórrer)
  • 3 dàtils grans o 6 petits/mitjans sense pinyol 
  • 20g de pinyons 
  • 20g d'oli d'oliva verge extra
  • 1 polsim de sal 
  • 1 polsim de pebre mòlt 
Preparació: poseu tots els ingredients en el got seguint l'ordre de la llista i tritureu-ho 30 segons/Vel7 (Thermomix) o a potència màxima (batedora).
És possible que a meitat del moment de triturar haguéssiu de baixar ingredients i continuar amb el procés. 

Ho presenteu en un bol i envoltat de varietat de bastonets de pa i...a gaudir! 





Comentaris

  1. No sé si la he vist al cookidoo o en algun altre lloc però he estat mirant-me un paté semblant… i m’he tirat enrere pels dàtils🤦🏻‍♀️.
    Si tu hi dones l’OK potser m’animo.
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!