CREMA DE GAMBES

Aquesta crema fa molt que la faig. Vaig buscar la recepta per primera vegada al llibre de la Simone Ortega (1080 receptes) i després l'he anat fent a la meva manera. 
Proveu-la, és molt fina!! 
...i si teniu convidats......triomfareu!!!

INGREDIENTS (4 persones):
  • 1 porro mitjà
  • 1 patat mitjana
  • 400 grs de gambes pelades 
  • 2 cullerades soperes de tomàquest fregit casolà
  • 1 got de brou de peix
  • 1 polsim de pebre mòlt
  • 1 brick petit de nata líquida per cuinar
  • 1 xorret de vi blanc


ELABORACIÓ:
  1. Tallar el porro ben petit i sofregir-lo a foc lent.
  2. Quan el porro estigui ben fet tirarem un xorret de vi blanc, el tomàquet fregit, la patata trossejada  i  afegirem les gambes pelades. Ho deixarem coure durant uns 10 min. 
  3. A continuació, ho cobrirem amb un got de brou de peix. En una mitja hora aproximadament ja estarà cuit, ho retirarem del foc i ho triturarem amb la batedora.
  4. Una vegada triturat afegirem el polsim de pebre mòlt i la nata líquida.
  5. Ho tornarem a posar al foc durant uns 5 minuts i ho retirarem. Ja ho podem servir!!!


Comentaris

  1. Olga, vaig fer aquesta crema de gambes per Sant Esteve. L'Elena G. ens va donar la recepta i ens va dir que tu l'havies fet (tan fàcil i tan bona) pel curs de cuina. Va ser un encert fer-la perquè va agradar a tothom. Gràcies! Fa poc dies que segueixo el teu blog i m'encanta. Records!
    MARIA JOSEP

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pel teu comentari, Maria Josep!!! M'alegro que t'agradi el bloc i que ja hagis experimentat amb una recepta!!

    ResponElimina
  3. hola, olga!
    m'ha fet il·lusió descobrir el teu bloc, i volia agraïr-te que siguis seguidora del meu. amb el teu permís, t'afegeixo a la llista de blocs amics, per seguir visitant-te i aprenent coses noves.
    molta sort amb el bloc i fins aviat!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!