HAMBURGUESES CASOLANES



                                                                                       
                                                                         



A casa nostra, les hamburgueses les comprem a la Carnisseria Nogales. Les fan boníssimes!!! Les de vedella són de vedella (vedella, vedella i ceba, vedella i escalivada, vedella i formatge..)  i les de pollastre són de pollastre. Sembla una tonteria fer aquesta afirmació, però és així; artesanes i sense "coses rares" afegides. 

I direu....i si les compres tan bones, com és que fas una entrada d'hamburgueses casolanes???? Doncs perquè de tant en tant m'agrada preparar-les jo mateixa; ho faig per gust, per plaer. 

Utilitzo la picadora i un artilugi del Tupperware que vaig heredar de la meva mare (jjejejej....heredar vol dir..."mare, m'ho deixes?? // Sí, filla, ja t'ho pots quedar...").

Pico la carn amb la picadora. 1,2,3......4 o 5..decidiu vosaltres si la voleu més o menys picada. 

Les hamburgueses de pollastre m'agraden amb timó. Tenen un gustet.......

En canvi les de vedella, les combino amb formatge, xoriço, ceba caramelitzada, pernil salat, carabassó (tallat molt finet).....Podeu decidir vosaltres mateixos; amb el que més us agradi o tingueu ganes d'experimentar. O...simplement, només amb la carn de vedella. Tenen un gust.....

Animeu-vos a preparar les vostres hamburgueses!!

Tallem la carn a daus per poder passar-la a la picadora.
La piquem amb la picadora


Afegim l'espècia, herba aromàtica i/o els ingredients que més ens agradin 

Les de pollastre, amb TIMÓ (farigola)!!!!!
Donem forma a les hamburgueses.......









Les cuinem.........





I gaudim d'unes hamburgueses fetes per nosaltres mateixos/mateixes!!!!!!










Comentaris

  1. Olga, les hamburgueses fetes a casa són insuperables. Jo també tinc el mateix estri de fer-les, de quan les meves filles eren petites! Bon cap de setmana,
    Nani

    ResponElimina
  2. Com les de casa res!! Ostres, mira que hi ha estris de tuper a casa dels meus pares, però aquest no!

    ResponElimina
  3. Uauu que estupendes i delicioses!! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Queden molt xules!!! ...i el bo és que les pot fer del tamany/pes que vulguis!!!
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  4. La base de l'hamburguesa és una carn bona acompanyada, o no, de ceba o formatge o mil coses que hi van be.

    Fer-les a casa amb una carn comprada sencera és garantia de qualitat

    Salut


    Manel
    www.irreductibles.cat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Manel!! És així!!! Tenen gust de la carn amb la que estan elaborades!!!!
      Moltes gràcies per la teva visita!!! És tot un honor!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  5. No hi ha res com les hamburgueses casolanes...La meva mare va treballar 20 anys en una cansaladeria de producció pròpia i dono fe de les diferències que hi ha amb les envasades...I si les fas a casa donen molt de marge per jugar amb els ingredients...Veig que has gaudit moltíssim elaborant-les.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cristina, gaudeixo moltíssim fent-les!!! I més quan em diuen...."mama, què bones són les teves hamburgueses!!!!"!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  6. Segur que amb questes hamburgueses ens alimentem bé i sobretot pels joves que els hi agraden tant.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Seguríssim!!! I les preparem al seu gust!!!
      Petons, Sara!!!
      Olga

      Elimina
  7. Hamburgueses!!! Jo menjo molt poca carn, i de la millor manera que me les menjo en hamburgueses...darrerament només de poltre!!!! Però les millors, per a mi, les frikadelen!!!! Les has de tastar!!!!Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les de poltre són molt bones!!!! No les conec.....quan les trobi, les provaré!!!!
      Gràcies!!! ...i petons!!
      Olga

      Elimina
  8. Molt be! fent-les a casa i sabent exactament què porten! Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant!!! I són al nostre gust!!! Amb lo que més ens agrada!!!
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  9. Jo també tinc aquest estri,no fa gaire que vaig comprar-lo, ja no he comprat més hamburgueses; les faig jo,...boníssimes i...damunt d'un PANET rodonet, d'un bon forn i amb coixinet de ceba,enciam,un tall de formatge i salsa ketchup,... per llepar-te els dits:=)MªAssumpció

    ResponElimina
    Respostes
    1. Assumpció....ets una formigueta!!!! ....mmm..m'has fet venir gana!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  10. ¡¡¡Que ricasss!!!! son todo un lujo y con ese utensilio..jajajja están perfectas...
    Un saludo..

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Antonia....quedan muy bien y se hacen en un plis-plas!!
      Besos!!
      Olga

      Elimina
  11. heheh, Olga, jo també hereto coses d'aquesta manera de la meva mare... però de tant en tant ella s'hi torna i n'hereta de meves ;-)

    Nosaltres no en mengem gairebé mai d'hamburgueses... ni al meu home ni a la meva xiqueta els agraden... què hi farem!! potser si tastessin les teves els passaria tanta tonteria!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dolça...doncs ho podem provar!!! Quan torni a preparar-les....vens a recollir-les per casa!!!!!
      Petons!!!
      Olga

      Elimina
  12. Qué xulo aquest artilugi...jo crec que la mare també el té per casa...que rodones i quina pinta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs....demana-li prestat a la mare!! Ja veuràs que bé que va!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  13. Caram, que bones han de ser! I gruixudetes, com a mi m'agraden!!!mmmmmm!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marina, és lo bo que té!!! Te les fas a la teva mida, pes, gust......jejejeej..
      Petons,
      Olga

      Elimina
  14. Carai Olga, quina eina mes xula i eficaç... et queden perfectes les hamburgueses. Casolanes son estupendes!!! petons,

    ResponElimina
    Respostes
    1. La meva mare la tenia "abandonada" al fons de l'armari dels tuppers i jo la vaig "rescatar"...jejejejeej...
      Petons, Joanquina!!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!