LLAÇOS EMBOLICATS DE PASTA DE FULL AMB XOCOLATA


Aquests llaços han estat molt anomenats durant aquestes últimes setmanes a diversos blogs de cuina. De tant en tant es posa de moda fer algun plat, dolç, gelat,.....i tothom ens animem a fer-ho!!! 

Com últimament m'he aficionat bastant a la pasta de full gràcies als blogs que segueixo i visito, quan vaig veure aquests llaços vaig dir....." a per ells"!!!!!!

Amb el "pas a pas" que us presento estic segura que molts i moltes de vosaltres també us decidireu a preparar-los!!!! Comprovareu que és molt fàcil de fer!!!! ...i els ingredients són d'èxit assegurat!!

INGREDIENTS: 1 làmina de pasta de full, Nutella o Nocilla, 1 ou 

FORN: 180º


Estenem la làmina de pasta de full 

La dividim en dues parts iguals

Una part la muntem amb Nocilla o Nutella

Posem l'altra part de la pasta de full a sobre


La tallem a tires iguals




Amb cada tira fem una espiral


Enrotllem les espirals

Anem col·locant els embolicats a la llanda del forn

Pinzellem amb ou batut


Enfornem  fins que estan daurats

Els deixem refredar i......mmmm....


Comentaris

  1. Uff Olga, això ho he de provar, quina bona pinta i potser fàcils de fer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tere...oi que són molt fàcils???? A que volen ràpid????
      Petons!!
      Olga

      Elimina
  2. Ui, si resulta que tinc un paquet de pasta de full a la nevera i un pot de Nutella. I, per acabar-ho d'arreglar, una colla de criatures per casa, entre fills i nebots! Segur que els faré! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vinga, ja tardes!!!! SEgur que "et faran la ola"!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  3. Ets una artista Olga!! Que bons!!!
    M'encanta la pasta de full i a sobre amb Nutella!! Per sort tinc de tot, així que em penso que demà ja tenim pastetes per berenar!!
    Espero que estiguis passant un bon estiu, guapa. Aviam si ens trobem aviat tots plegats!!
    petonets. MAR, de EQNME

    ResponElimina
    Respostes
    1. HOla, Mar!!! L'estiu....ja s'acaba. Avui...tornada a la feina!!!
      Jo també tinc ganes de que ens tornem a veure!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  4. Uauu m'ha encantat i ho provaré!!! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Prova-ho, és molt fàcil!!! I el resultat....boníssim!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  5. Ostres...pasta de full...la meva prefe...no tardaré gaire a provar de fer-los!!! Gràcies per la idea!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res!!! Fa temps que volten per internet....i no em vaig poder resistir a fer-los!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  6. Segur que això caurà un dia d'aquests, fàcil i resulton!!!

    ResponElimina
  7. Amb aquest pas a pas que ens has fet és pràcticament obligatori fer aquests llacets!! han d'estar tremendos ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que estan tremendos, Eva, sí!!! Fes-los, ja veuràs!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  8. Què bons i què fàcils de fer, Olga!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta, són molt fàcils!!! Donen molt bon resultat.....
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  9. Xica, no pares de fer receptes cada cop més bones! Petons.

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies per la recepta Olga, les he fet aquesta nit i m' han quedat fantàstiques.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per seguir-me!!!! M'encanta que les hagis provat!!! Per cert....ja les he vist!!! T'han quedat precioses!!!!!
      Molts petons,
      Olga

      Elimina
  11. Respostes
    1. Prova'ls!!! Ja veuràs com grans i petits t'ho agrairan!!!!
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  12. Que bonitos te han quedado y que ricos tienen que estar

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Sí, Trini, son muy ricos! ¡Anímate a prepararlos y verás!
      Saludos,
      Olga

      Elimina
  13. te han quedado geniales y muy bonitos
    Peto

    ResponElimina
  14. Quina pinta Olga!! me'n agafaria un grapadet per a esmorçar!! Marta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Et convido, Marta!!!! T'agradaran!!!!
      Moltes gràcies per seguir-me!!!
      Salut i petons!!!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!