PA DE PERNIL SALAT



Fa uns anys la meva mare em va regalar una panificadora, la Biffinett del Lidl. Al començament la vaig utilitzar moltes vegades, però últimament l'he tingut una mica abandonada. Fins que remenant per blogs i grups de facebook...m'he tornat a engrescar. Me l'he posat al pedrís de la cuina, ben a mà per poder-la utilitzar quan vulgui (a vegades, si tens utensili amagat no l'utilitzes per tal de no treure'l...).

Gràcies al grup de facebook "Yo también tengo una panificadora" he millorat els meus pans. Aquest és un exemple!!!! La idea del pernil és meva, però les quantitats dels ingredients són consell de les membres del grup. 

INGREDIENTS:

  • Una safata de mini daus de pernil 
  • 300 ml d'aigua tèbia
  • 500 grs de farina de força
  • 1/2 sobre de llevat en pols 
  • 1 culleradeta de sal

COM HO FAREM.......

Posem tots els ingredients a la panificadora (començant per l'aigua) i la programem a PAN BLANCO. 
Així de fàcil!!!!







Comentaris

  1. Respostes
    1. Us he de dir que sí, que sí que ho és!!! Molt bo!!!! És un caprici......
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  2. Vull veure una llesca. Pot ser? La pots penjar al face

    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Dolça.......no em va donar temps de fer-la!!!! Quan torni a preparar el pa...t'ho prometo, faig foto de la llesca!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  3. M'imagino el seu sabor...Jo també vull veure la llesca...segur que parla per si sola.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cristina, com li he dit a la Dolça, quan el torni a fer faré foto de la llesca!!!!! No hi vaig ser a temps......
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  4. Jo també la tinc, la panificadora del Lidl I, com tu, al principi feia moltes coses, però després la vaig arraconar. I és una llàstima perquè es poden fer masses molt interessants, com aquest pa de pernil. Sucat amb tomata, tens el pa amb tomata I pernil en una nova presentació. Què divertit! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'has donat la idea de sucar-lo amb tomaca!!! No havia pensat......
      Moltes gràcies!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  5. Quin pa més original! i segur que el pernil salat li dóna un toc molt saborós! jo també la tinc aquesta panificadora, a veure si m'hi animo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anima't Eva, tot és començar!!!!! Després t'engresques....t'engresques.....t'engresques.....
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  6. oh que bo!! Ahir en vam coure un de multicereals amb la panificadora i també ens va agradar molt. Ho provarem amb pernil! Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja em diràs què t'ha semblat, Marina!!!!!Jo provaré de fer el multicereals amb pernil!!!
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  7. Respostes
    1. Té un gust diferent......és molt bo. Com a casa som molt panarres i pernileros.....aquest té èxit assegurat!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  8. Que bo! Ara em menjaria una llesca amb formatge! La panificadora del lidl dóna bon resultat,oi? Tothom està molt content!! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és una panificadora que està força bé!!!! Per iniciar-te en aquest món del pa....ja està bé. La meva germana i jo fa uns quants anys que la tenim i estem força contentes.
      Salut i petons,
      Olga

      Elimina
  9. Jo també la tinc Olga i la veritat és que la tinc bastant abandonada, provaré de fer aquest pa de pernil la pinta la té molt bona tot i què a casa ens agraden els pans ben torrats de sobre i amb la pani no i queden crec que aquest és el motiu pel qual vaig deixar d'utilitzar-la.

    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Prova-ho Judith, ja veuràs com us agradarà. A casa meva, al meu marit, ni li agraden gaire aquest tipus de pans;ell només els tasta i prou.....Però els meus fills i jo...els fem desaparèixer!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  10. Hola!
    Molt bé Olga, això d'afegir altres ingredients. Jo alguna vegada li poso nous i panses. Però el que si és cert que l'utilitzo menys del que m'agradaria.
    Besicos......!
    Miriam

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Besos! ¡Tú fuiste quién me inició en el mundo de la panificadora!
      Besos,
      Olga

      Elimina
  11. Ostres Olga!! Això si que és un entrepà 2 en 1. Quina bona pinta!!
    Jo no tinc panificadora, però el que expliques dels electodomèstics em penso que ens passa a tots. Jo tinc coses que per mandre de no treure-les i tornar a guardar-les allà estan, a l'armari agafant pols!!
    Petonets guapa. MAR, de EQNME

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre sol passar amb alguns electrodomèstics. Tinc una liquadora que només l'he utilitzat una vegada!!!! I allí està, pobreta, a l'armari morint-se de fàstic!!!!
      Petons, Mar!!!
      Olga

      Elimina
  12. M' encant fer pa, i aquesta recepta amb el pernil, promet molt. Me l' emporto que jo també tinc panificadora

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro molt de que te la vulguis emportar!!!!!
      Petons,
      Olga

      Elimina
  13. Respostes
    1. Mònica, tu segur que li afegiràs algun ingredient que el farà encara més bo!!!!!!
      Petonets,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!