XI JORNADES GASTRONÒMIQUES DE BENIFALLET @albergínia


Ahir, divendres 6 de novembre de 2015, vaig tenir el goig d'inaugurar les XI JORNADES GASTRONÒMIQUES de Benifallet, el meu poble adoptiu (poble del meu marit i de tota la seva família). El producte triat enguany pels tres restaurants de Benifallet que participen és l'ALBERGÍNIA
Durant el període temps que duren les Jornades (del 6 al 30 de novembre) els restaurants implicats ofereixen un menú especial amb plats molt suggerents que contenen l'ingredient estrella. Us recomano que visiteu tots tres: Restaurant l'Antiga Estació de Benifallet, Restaurant Pepo i Restaurant Xiriguito. Han preparat uns menús que de ben segur us faran gaudir!

La preparació prèvia a la jornada d'inauguració ha estat molt motivant i engrescadora per mi. A banda de preparar el text i estar en contacte amb la Sílvia Folqué (regidora) vaig visitar els estudis del Canal 21, acompanyant a l'Alcaldessa de Benifallet, la Sra. Mercè Pedret, per tal de donar a conèixer les Jornades. Va ser especial per mi....vaig recordar els meus temps de joventut a la Vídeo Ascó Televisió! Us deixo l'enllaç per si voleu veure l'entrevista (PROGRAMA CANAL 21 ) i l'anunci que s'ha anat emetent (NOTÍCIA CANAL 21)
Als estudis del Canal 21
Per part de l'Ajuntament, durant la setmana van publicar comunicat de premsa i notícia al Diari de Tarragona (imatges). Molt bona feina de difusió!
 

La nit d'ahir va ser emotiva, d'aquelles nits per recordar durant tota la vida. No es pot imaginar l'Ajuntament de Benifallet el feliç que m'ha fet! Moltíssimes gràcies per haver pensat en mi!
                                      
Em vaig comprometre a publicar receptes amb albergínia i productes de Benifallet. Així que....ja tinc feina!
Us deixo tot un seguit d'imatges del muntatge de l'event al Casal Municipal de Benifallet (gràcies per les fotos, Sílvia Folqué!) i l'anunci de les Jornades del Canal 21. 
Els tres restaurants participants van exposar els seus plats amb albergínia i tres establiments del poble van exposar els seus productes (Forn Casa la Campana, Carnisseria Rustit i Mel Vallespí). 

Ah!! I m'ho deixava....quan vingueu a Benifallet no us podeu perdre la visita a les Coves Meravelles, els carrers de la part antiga del poble i la façana fluvial! Ja veureu com us agradarà! 



  



  

  

Moltes gràcies pels obsequis Ajuntament de Benifallet i Mel Vallespí! 



   













Comentaris

  1. Es nota que ho has viscut amb il.lusió, l'entrada transpua alegria i optimisme 0lga!
    Felicitats per la feina ben feta.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, Dolça Ha estat així! Un gran regal!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Respostes
    1. Gràcies, Montse!! Ha estat molt important per mi.....
      Petons,
      Olga

      Elimina
  3. Una gran experiència per algú que, com tu, estima la cuina i té la capacitat de transmetre aquest amor culinari a tercers amb gran mestratge!!! Petonarros!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aaaaiiixx....quines paraules més boniques, Mònica!
      Petons!!!
      Olga

      Elimina
  4. Apa Olga que bé!! Felicitats noia i ja veig que estic envoltada de VIP! ;) Que xulo que hagin pensat amb tu tot i que... no podien trobar ningú millor! T'ho ben mereixes. Espero gaudireu molt de les jornades i ja estic esperant les receptes: m'encanta l'albergínia! :)
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Res de VIP, Dolors!!! Normaleta, normaleta! Molt normaleta!!!
      Gràcies per les teves paraules!
      Petons i bona setmana,
      Olga

      Elimina
  5. Una gran noticia Olga y me alegro mucho por ti. Disfrútalo¡
    petons

    ResponElimina
  6. A nosaltres ens va enamorar perquè vam tenir uns cicerones excepcionals! Tornarem a repetir! I espero que ens facin cinc cèntims de l'experiència, en viu i en directe, en la propera gastrotrobada!. Un petone!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!