ESCOPINYES A L'AROMA DE VERMUT


Dies enrere vaig publicar la recepta dels musclos al vermut, recordeu? 
Ens van agradartant els musclos que vaig pensar en utilitzar el vermut per fer les escopinyes al vapor, que també m'agraden moltíssim. 
Quina idea! Que bones! Quin encert! 
Aquesta vegada vaig triar un vermut Yzaguirre, un que m'agrada molt. 
Vinga, a veure si us agrada! 



INGREDIENTS:
  • 1kg d’escopinyes
  • 1 got d'aigua
  • 1/2 got de vermut
  • 1 polsim de sal
  • 1 fulla de llorer
  • Uns granets de pebre (8-10)

PREPARACIÓ:
  1. Netegem  les escopinyes. Les escopinyes les hem de deixar una bona estona en un bol amb aigua i sal.
  2. En una cassola al foc posem el got d'aigua, la sal, el pebre i la fulla de llorer. Ho portem a ebullició.
  3. Quan l'aigua estigui bullint aboquem el 1/2 got de vermut i a continuació incorporem les escopinyes.
  4. Les coem durant uns minuts, fins que totes estan obertes (5 minuts aprox.).
Si els musclos al vapor us van agradar....de veritat, no dubteu en preparar les escopinyes! 


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!