FLORS DE CARABASSERA EN PASTETA DE @lacuinadecasaQuarteró


Fa unes setmanes vaig anar al Mercat de Tortosa. Al passar per davant d'una parada de verdura vaig veure flors de carabassera i em va fer goig comprar-les.
Vaig reservar unes quantes per fer una pizza (que al final no la vaig poder fer i vaig preparar un altra cosa que encara no us he presentat.....😉) i la resta les va preparar la meva sogra "en pasteta". 
És com s'han preparat tradicionalment a #casaQuarteró i a moltes altres cases de les Terres de l'Ebre. 
La meva sogra m'ha ensenyat a fer-les i aquí us les presento! 

INGREDIENTS:
  • Flors de carabassera netes
  • Farina (a ull)
  • Aigua o sifó
  • 1 cdta de postres de Royal si utilitzeu aigua, una mica menys si utilitzeu sifó
  • Oli d'oliva
  • Mel o sucre
PREPARACIÓ: 
  1. Prepareu una pasteta una mica espessa, el suficient com per a que s'enganxi a les flors.
  2. Fregiu-les en abundant oli d'oliva. Deixeu-les reposar damunt paper de cuina absorvent. Col·loqueu-les en una safata o plat ben bonic. 
  3. Empolvoreu-les amb sucre o aboqueu un rajolí de mel al vostre gust. 
Aquestes postres són una autèntica delícia, una autèntica tradició de les que no podem permetre'ns perdre. 


Comentaris

  1. Bonissim, tenim a casa, pero... estan pochetas a la mata, m'agrada molt :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que són molt bones, Sílvia?No hem de perdre la cuina tradicional!
      Gràcies per la visita i les teves paraules!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  2. Veus, jo n'he vist i no n'he comprat! Com les figues ... encara els hi falta!! Així arrebossem les carxofes, bunyols, i estan de mort! Com les teves! 😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb aquest arrebossat tot està de mort però....és un gran pecat! Una vegada molt de tant en tant i ja està!
      Petonets, Marta! Gràcies per la visita i per les paraules!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!