CÓC DE IOGURT #panificadora


Aquest cap de setmana he experimentat una cosa nova....he fet un cóc de iogurt amb la panificadora. La primera vegada que ho faig! 
Fins ara amb la panificadora només havia amassat o fet pa però a partir d'ara les coses canviaran.....de tant en tan caurà un cóc! 
Tenia al forn un bundt cake (que ben aviat publicaré) i també volia fer un cóc de iogurt; com de moment no disposo d'un forn "semiprofessional" vaig tenir la idea de fer-lo amb la panificadora. Vaig consultar el bloc EL RINCÓN DE LAURA i el vaig preparar. 
El resultat ha estat un cóc consistent, amb una textura diferent al que estem acostumats. Ens ha agradat molt! 
Aquesta vegada he fet quasi tot el procés amb la màquina, la propera només faré la cocció per veure quina és la diferència. 
Els ingredients que he utilitzat són els que ens dóna la Laura al seu bloc; jo li he afegit l'aroma de vainilla. 
Vinga, us explico!  

INGREDIENTS: 
  • 3 ous L
  • 180g sucre
  • 125ml oli de gira-sol
  • 250g de iogurt natural
  • Unes gotes d'aroma de vainilla
  • 1 sobre de Royal
  • 300g de farina de rebosteria
  • Sucre glass per decorar 
PREPARACIÓ:
  1. En un bol barregem els ous amb el sucre, fins que blanquegen. 
  2. Tot seguit aboquem la barreja anterior a la cubeta de la panificadora, l'oli, el iogurt, la farina i el llevat. 
  3. Programem la màquina al programa PASTEL, amb l'opció de menys pes. La màquina amassa, reposa la massa i fa la cocció. 
  4. Una vegada ha finalitzat el procés de cocció deixem refredar el cóc damunt d'una reixeta. 
  5. Abans de presentar el cóc l'empolvorem amb sucre glass. 

Així de senzill i pràctic! Si teniu la panificadora amagada o en un racó traieu-li la pols i poseu-la en marxa per fer aquest cóc. Ja em direu què us sembla! 



Comentaris

  1. Ho haurem de provar, a mi no m'ha quedat mai així!!

    ResponElimina
  2. El coc clásic el de sempre que que queda bonissim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Lolines! És un procediment diferent, però igualment bo!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Bon diaaaa, veig que queda perfecte tb!
    Jo així no el puc fer perquè de panificadora no en tinc 😉, però és la recepta bàsica que fem sempre que volem cóc JA!!!!!
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  4. Miraré de fer-ho! M'he de mirar la capacitat, crec q la meva és més petita! Al llibre de la panificadora hi ha un coc! Ja faré un mix! Ptnts Olga

    ResponElimina
  5. Olga, no ho recordaràs, però en tinc més d'un al blog i cuits de diferents formes, salat també.
    Sense sucre fatal, perquè calfa massa i queda molt negre.
    El teu sembla molt mollet i ja em menjava un bon troç ara mateix.
    Besets.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!