MINIBUNDTS DE CAFÈ


Qualsevol excusa és bona per provar una recepta de bundts! 
Havia d'anar a casa dels meus pares...hi havia trobada familiar amb les meves tietes i vaig pensar que era una ocasió ideal per portar una coseta dolceta per acompanyar el cafè. 
Vaig buscar per la xarxa i vaig fer cap al bloc REZETAS DE CARMEN. Vaig trobar un bundt que em va agradar a primer cop d'ull...un bundt que portava cafè!
En compte de fer-ho amb un motlle gran l'he fet amb motlles petits. A la recepta original no porta cap cobertura i com a mi els bundts m'agraden empolvorats amb sucre glass o amb un glaceja, he optat per cobrir-los amb una cobertura de licor de cafè. La veritat és que li ha donat un toc molt especial! Ah! I també li he afegit aroma de vainilla, que m'agrada molt posar-la als bundts. 
Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: 
  • 50ml de cafè
  • 100ml llet
  • 360g de farina
  • 3 ous L
  • 135g de sucre blanc
  • 135g de sucre 
  • 1 cdta d'aroma de vainilla
  • 165ml d'oli OVE
  • un polsim de sal
  • 1 cda de Royal
  • 120g d'avellanes torrades picades
  • Ingredients glacejat: sucre glass, licor de cafè
  • 1 polsim d'avellanes picades per decorar
PREPARACIÓ: 
  1. Escalfem el forn a 180º. 
  2. Preparem els motlles ruixant-los amb spray antiadherent. Reservem. 
  3. Batem els ous amb el sucrem fins que blanquegen. Jo ho faig amb l'accessori pala a Vel.4. 
  4. Baixem velocitat i molt poc a poc anem incorporant l'oli, la llet i el cafè.
  5. A continuació anem incorporant la farina barrejada amb el Royal. 
  6. Finalment afegim les avellanes picades. Les barregem utilitzant una espàtula. 
  7. Aboquem la massa als motlles i fornegem durant uns 30 minuts. 
  8. Deixem refredar els mini bundts dins el motlle durant 10 minuts. Passats els minuts, desemmotllem i deixem refredar damunt una reixeta. 
  9. Preparem el glacejat una vegada s'han refredat els mini budnts. Barregem  tres cullerades de licor de cafè amb sucre glass (a ull, fins que aconseguiu la textura que us agradi). 
  10. Repartim el glacejat i empolvorem amb avellanes picades. 

Vam gaudir d'una bonica tarda en família...tietes, pares, cosins, germans, nebodets! Com m'agraden aquests moments! 




Comentaris

  1. A més de preciosíssims han d'estar tremendos, m'encanta el cafè i aquest glassejat regalimant ;). Petonets!

    ResponElimina
  2. Doncs sí! Qualsevol excusa és bona i si a més porta cafè, ha de ser genial haver trobat l'excusa perfecte per poder-lo fer :)

    Petons

    ResponElimina
  3. M'encanta el format de mini! Són ideals per a menjar i per a fer regals individuals! He de fer-me amb uns els posaré a la llista de regals (els que tinc, no m'agraden!!!)
    Ptnts Olga

    ResponElimina
  4. M'encanten aquests minimotlles. Hauré de parlar amb la Marta a veure si fem alguna inversió 😂😂😂😂
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!