MILANESA A L'ESTIL CHALITO


Potser és molt atrevit el títol d'aquesta recepta...no sé. Us explico i vosaltres em dieu. 
El meu fill és un gran "futbolero" des de ben petit; sempre ha seguit les lligues de diferents categories, de diversos països... Recordo que era ben petit i cada setmana s'aprenia l'alineació del Barça i la classificació de la Liga. Ai, m'oblidava de dir-ho! És del Barça, però que molt! 
Des del curs passat estudia periodisme a Barcelona. Com a bon estudiant que és de tant en tant surt per la ciutat. L'any passat va anar a un restaurant que té Suárez a la ciutat, Chalito. Em va explicar què havia sopat i el seu comentari va ser..."mare, ho has de fer un dia, ja veuràs que bo"!!! I el dia que ho vaig fer i vaig poder foto va arribar. 


Com va gaudir! I quina alegria escoltar les paraules "Mare, que feliç m'has fet! M'ha agradat molt!" 
No és cap cosa de l'altre món...no deixa de ser carn arrebossada complementada amb un gratinat, que pot ser del que més us agradi. 
Vinga, us explico la que vaig fer dissabte! 

INGREDIENTS: 
  • Bistec de vedella 
  • Ou 
  • Pa ratllat
  • Tomaca fregida casolana
  • Mozzarella
  • Tires o daus de pernil salat 
  • Orenga
  • Sal i oli d'OVE
PREPARACIÓ: 
  1. Escalfem el forn en temperatura i posició de gratinar.
  2. Posem a escalfar oli en una paella. 
  3. Salem la carn i la passem per ou batut i per pa ratllat. 
  4. Quan l'oli està calent fregim la carn. 
  5. Col·loquem els talls de carn en un plat o safata que pugui anar al forn. 
  6. Posem una o dos cullerades de tomaca fregida sobre el tall de carn arrebossat. A continuació posem la mozzarella, les tires petites de pernil salat i ho empolvorem amb orenga. 
  7. Ho gratinem durant uns minuts, fins que està el formatge fos i daurat. 
  8. Ho servim immediatament i...a gaudir! 

Podeu fer la combinació que més us agradi: quatre formatges, ceba i bacon, pernil dolç...fins i tot amb ou ferrat! Fareu xalar als joves de casa i als no tan joves! 

Comentaris

  1. Bona manera d'enriquir un bistec arrebossat... si a més la cuinera se'n duu l'agraïment dels seus, què més podem demanar?
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És el més bonic de cuinar pels que estimes...si són agraïts, és clar! A vegades cuinem amb amor, ens esforcem i no hi ha agraïment.
      Petonets i molt bona recta final de setmana,
      Olga

      Elimina
  2. Que facil i que bo! Passo la recepta a Suècia😃

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt, Glòria! I agraït! Que segueixi l'Instagram del Chalito!
      Petonets i bona recta final de setmana,
      Olga

      Elimina
  3. Ja ja ja això és una marranada en paraules majors! No crec que el Suarez mengi moltes milaneses com aquesta jejeje... ja m'arribarà que el Pol em demani marranades d'aquestes! El millor veure com gaudeixen!
    Ptns

    ResponElimina
  4. Que bona la història del Chalito, m'agrada molt aquesta recepta, fàcil però d'allò més bona :9 Bon cap de setmana, petons!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!