POSTRE D'ARRÒS A LA TARONJA I SAFRÀ



Fa unes setmanes vaig descobrir aquestes postres gràcies al reptes setmanal #losviernesreto. Van proposar publicar una recepta del cuiner Karlos Arguiñano. Em va encantar el repte! Sempre he sigut una admiradora de l'Arguiñano, des dels seus inicis a la televisió. El primer (o segon...no ho recordo bé) llibre de cuina que vaig tenir va ser el 1069 recetas. He fet un munt de receptes seves i he après molt amb ell. Per això, de seguidar em vaig animar a participar-hi. 


Vaig buscar una recepta que fos diferent i sorprenent...unes postres amb arròs i taronja. Quin descobriment! La combinació taronja i mel m'agrada molt i en aquestes postres queda perfecte. 
Vinga, us explico!

INGREDIENTS: 
  • 2 gots grans de suc de taronja natural 
  • Ratlladura d'una taronja 
  • 1/2 got d'arròs extra monovarietal 
  • Una mica de safrà 
  • Ametlles laminades torrades per decorar 
  • Grills de taronja (1 per persona)
  • Mel (al gust) 
PREPARACIÓ: 

1. En un cassó fem coure a foc suau l'arròs amb el suc i la ratlladura de taronja. 

2. Quan estigui quasi cuit afegim la mel i el safrà i ho fem coure 5 minuts més. 

3. Ho repartim a les copes/gotets/cassoletes que tinguem preparat per presentar les postres. Ho deixem reposar a la nevera. 

4. En el moment de presentar-ho ho decorem amb els grills de taronja trossejats i l'ametlla torrada laminada. 

Si ho proveu...ja veureu quines postres més originals! 



Comentaris