MINI BUNDTS DE TORRÓ CREMÓS GLACÉ #untheconmartha

 


La recepta que us porto avui és la de la meva aportació al repte mensual #untheconmartha a Instagram dels blocs I Love Bundt Cakes i La Rosquilla de Tía Laura. 

Em vaig decidir per la recepta de la pàgina 84 del llibre PASTELES de Martha Stewart tot i que vaig fer bastants canvis, la de Mini Bundts d'oli d'oliva i anís. Em va anar molt bé per guiar-me amb les quantitats i proporcions. Bé, de fet, la recepta ja veureu que és molt diferent...per començar, no porta llavors d'anís. Tampoc li vaig posar pell de taronja; en el seu lloc vaig posar-hi una culleradeta de pasta de vainilla. Com li afegia torró vaig reduir la quantitat de sucre i una miqueta la d'oli (de gira-sol, perquè no fos tan intens de sabor). 


Vaig optar per utilitzar el meu motlle SWIRL BUNDELETTE, el que els meus pares em van regalar per l'aniversari. Així el vaig poder estrenar! 
Com la recepta del llibre era per quatre mini buntds la vaig doblar i vaig poder fer-ne un de 6 cups (per regalar-lo).


Tenia guardada a la nevera (a la reserva) una pastilla de torró cremós d'ametlla Virginias (el compro a Oliva Supermercats) que volia que fes cap a un bundt, i pel repte vaig trobar que era el moment ideal. És un torró deliciós! Sempre compro una de més per tenir-lo a l'estiu a la nevera...m'encanta agrafar un trosset i gaudir-ne! 


Què us sembla si no m'enrotllo més i us explico recepta? Vinga! 

INGREDIENTS: 
  • 160g de farina d'ús comú
  • 4 ous L i 2 rovells
  • 140g de sucre 
  • 220ml d'oli de gira-sol
  • 1cdta de postres de pasta de vainilla
  • 1 polsim de sal
  • 1 cdta de postres d'impulsor químic Royal 
  • 3/4 de pastilla de torró trossejada 
  • Sucre glass per decorar 
PREPARACIÓ: 

1.- Escalfem el forn a 170º i preparem els motlles. Els greixem amb spray desemmotllant i reservem. 

2.- Tamissem la farina, el Royal i la sal. Reservem.

3.- Al bol de la KA (a velocitat mitja) batem els ous, els rovells i el sucre fins obtenir una barreja blanquinosa i escumosa. Tot seguit amb molta cura i a baixa velocitat afegim la culleradeta de crema de vainilla i l'oli (amb un raig molt fi, a poc a poc). 

4.- A continuació incorporem en tres vegades la barreja de la farina. Ho acabem de barrejar amb l'espàtula fent moviments envolvents. 

5.- Repartim la massa als motlles que tenim preparats, fins la meitat. Repartim els trossets de torró amb cura de que no toquin les parets del motlle i acabem de repartir la massa. Fem uns copets sobre el pedrís de la cuina (posant a sota del motlle un drap) i ho portem al forn. 

6.- Enfornem durant uns 20 minuts els petits i una mica més el motlle més grandet (o fins que el testador surt net). Els deixem reposar dins del motlle uns 10 minuts i després els desemmotllem i deixem refredar sobre una reixeta. 

7.- Abans de presentar-los els empolvorem amb sucre glass. 

Ara ja només ens queda...gaudir-ne! I si els compartim, millor! Us asseguro que us agradarà moltíssim! 
Ho podeu fer amb qualsevol varietat de torró tou que tingueu al rebost. És una bona opció per donar sortida! 


Comentaris

  1. Amb tu a la vora necessitaria més muntanyes encara per pujar! Que dolcets, kukis i bons aquests mini bundts.

    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!