TALLARINES AMB SALMÓ FUMAT I VODKA


Fa temps que vaig darrere d'aquesta recepta i per fi ha arribat el moment de fer-la. Una companya de l'equip Thermomix la fa moltes vegades i ens la va recomanar. 
Ja l'he esborrat de la llista de receptes pendents de fer! Tot i que aquesta llista no s'acaba mai...contínuament esborro i afegeixo! 
El dia que s'acabi la llista potser no serà bon senyal, oi? Aquest és el meu desig...que no s'acabi mai la llista! 

El que més em va encuriosir d'aquesta recepta és que porta vodka. No l'havia utilitzat mai a la cuina amb anterioritat! 


És una recepta molt fàcil de fer i ràpida. No he utilitzat mantega tal i com diu la recepta, tot oli d'oliva verge extra. Vinga, us l'explico! 

INGREDIENTS:
  • 200g de salmó fumat 
  • 40g d'oli d'OVE
  • 320g 
  • Sal
  • 320g de tallarines 
  • 30g de vodka
  • 30g de nata líquida
  • 1 polsim de pebre mòlt
  • 1 polsim de julivert 
PREPARACIÓ:

1. Trossegem el salmó 2 segons/Vel.4. Reservem. 

2. Posem dins del got l'oli d'oliva i l'escalfem 3min/100º/Vel.1. Mentrestant posem a bullir les tallarines a l'accessori Friend o en una cassola fins que estigui al dente o al punt que més ens agradi. 

3. Incorporem al got el salmó que tenim trossejat i sofregim 2min./90º/gir invers/Ve.1

4. A continuació afegim el vodka i seguim la cocció sense el cubilet (per evaporar l'acohol) durant 2min/90º/gir invers/Vel.1.

5. Tot seguit afegim la nata i ho fem coure durant 2min/90º/gir invers/Vel.1 

6. Escorrem la pasta, la disposem en una safata i la barregem amb la salsa. La podem empolvorar amb pebre a l'hora de presentar-la.

Si la prepareu sense Thermomix...els passos són semblants: trossejar salmó amb unes tisores, bullir la pasta en una cassola i en una paella posar l'oli i fer el sofregit del salmó, vodka i nata (amb els temps com els de la cocció amb Thermomix). 

Ja em direu què us sembla! Jo crec que us encantarà! 


Comentaris

  1. Saps? Mai he cuinat res amb vodka. De fet no en tinc a casa.
    No m'imagino el gust que deu donar al plat.

    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!